Portada Conceyos Aplazase’l conciertu de la Orquesta Sinfónica Nacional de la RAI

Aplazase’l conciertu de la Orquesta Sinfónica Nacional de la RAI

by redacción asturnews

Por cuenta de la so procedencia de Turín, una de les zones consideraes focu européu del coronovirus COVID-19, la Orchestra Sinfonica Nazionale della Rai retardó’l conciertu d’Uviéu (previstu pal próximu sábadu día 14) y el restu de la so xira per España.

La Fundación Municipal de Cultura del Conceyu d’Uviéu ta trabayando en collaboración cola orquesta italiana, Ibermúsica y les ciudaes de Madrid, Alicante y Murcia para afitar una nueva fecha que va ser comunicada pelos medios de comunicación social nel plazu más curtiu posible.

Van ser válides les mesmes entraes y tamién se va informar, una vegada comuníquese la fecha alternativa, de toles opciones posibles con al respective de les localidaes. La organización pide disculpes  +peles molesties que pueda causar esta decisión que creen acertada nes actuales circunstancies. La formación italiana pide la comprensión de los asistentes y, per parte de la Fundación de Cultura, queremos estimar l’esfuerzu de la orquesta y la responsabilidá de la mesma n’una situación d’estrema dificultá.

La Fundación Municipal de Cultura va dar en la devolución del importe de les localidaes a los que nun deseyen caltener la localidá pa la fecha aplazada del conciertu, solicitándolo de la siguiente forma:

Pa les localidaes adquiríes en taquilla:

Na taquilla del Teatru Campoamor n’horariu de 12 a 13:30 y de 16 a 20 hores.

Para les localidaes adquiríes per internet:

Tendrán De ponese en contactu nel email: administraciontaquilla@oviedo.es

Tamién te podria gustar