Portada Música Apaez un vídeu inéditu de Kurt Cobain antes de formar Nirvana

Apaez un vídeu inéditu de Kurt Cobain antes de formar Nirvana

by redacción asturnews

L’archivista musical Mike Ziegler vieno acabante rescatar un vídeu inéditu nel que los miembros de Nirvana Kurt Cobain, Krist Novoselic, acompañaos del baterista de Melvins Da-y Crover, graben les sos primeres maquetes. La grabación data del 24 de xineru de 198 8 y ye la primera que se conoz del qu’años dempués se convertiría nel grupu de grunge más popular de la hestoria.

L’actuación tuvo llugar nuna tienda d’electrodomésticos de la cadena RadioShack, en Aberdeen (Washington), la localidá que vio nacer a Kurt Cobain y onde se formó Nirvana. L’usuariu que publicó’l vídeu en Youtube añede un pocu de contestu a esta histórica grabación: Por entoces Nirvana llamábase Ted Ed Fred.

“El día anterior, el 23 de xineru de 1988, Nirvana (qu’entós se llamaben Ted Ed Fred) grabó el so primera demo d’estudiu con Jack Endino en Reciprocal Recording Studios, en Seattle, WA. Tanto na demo como nesti vídeu apaez Da-y Crover (del tamién grupu de grunge Melvins) na batería. Dempués de la sesión d’estudiu del día 23, tocaron en conciertu nel Community World Theatre de Tacoma. A otru día grabóse esti vídeu hasta agora inéditu”.

Al añu siguiente (1989) Nirvana publicaría Bleach, el so primer discu, entá con Dale Crover y Chad Channing na batería. Dos años dempués revolucionaríen la hestoria de la música con Nevermind (1991), yá con Dave Grohl a los platos. Esti discu dio a conocer el rock alternativu al gran públicu y ta consideráu unánimamente como unu de los meyores discos de tolos tiempos. Vendió 30 millones de copies en tol mundu. La trayectoria del grupu atayóse de sópitu n’abril de 1994, cuando Kurt Cobain suicidárase en Seattle.

Tamién te podria gustar