Portada Sociedá Anxo Quintana pide a los gobiernos d’Asturies y de Castiella-Lleón que rectifiquen

Anxo Quintana pide a los gobiernos d’Asturies y de Castiella-Lleón que rectifiquen

by asturnet

El vicepresidente de la Xunta de Galicia y secretariu xeneral del Bloque Nacionalista Galego (BNG) Anxo Quintana considera “deproporcionaes, ilóxiques y manipuladores” les crítiques a la propuesta de nuevu estatutu elaborada pol so partíu y qu’inclúi la posible incorporación a la comunidá vecina de conceyos limítrofes. Quintana pide a los gobiernos d’Asturies y de Castiella-Lleón una rectificación poles sos crítiques.

El portavoz nacional del BNG anunció en declaraciones a diversos medios que va reclamar en nome de la Xunta una desplicación a les másimes autoridaes del Principáu y de la Junta de Castiella-Lleón polo que cuida “gravísimes acusaciones ya insultos” nes reacciones polítiques a la propuesta de nuevu estatutu pa Galicia del Bloque.

Anxo Quintana afirmó que “voi dirixime tanto al gobiernu autónomu de Castiella y Lleón como al d’Asturies pa, dende una perspectiva cordial y col meyor sentíu de respetu institucional, protestar por una actitú desproporcionada, ilóxica, en dalgunos casos tremendamente manipuladora, y qu’evidencia’l desconocimientu profundu de lo que propón el BNG y de los sos propios estatutos”, dixo’l políticu gallegu.

Tamién te podria gustar