Portada Sociedá Anxo Quintana califica de ‘inesistente’ la posibilidá d’anexón a Galicia de conceyos foriatos

Anxo Quintana califica de ‘inesistente’ la posibilidá d’anexón a Galicia de conceyos foriatos

by asturnet

El secretariu xeneral del Bloque Nacionalista Galego (BNG) y vicepresidente de la Xunta de Galicia Anxo Quintana afirmó énte varios miles de siguidores esti sábadu 17 qu’hai “sectores interesaos en que’l nacionalismu gallegu apareza como’l tercer problema del estáu, después de los ‘problemes’ d’Euskadi y Cataluña”. Pal dirixente ‘bloqueiro’ seríen esos sectores los autores de la polémica sobre lo que calificó de “inesistente posibilidá” d’anexón de conceyos d’Asturies y Castiella-Lleón a la comunidà gallega.

Quintana atribuyó el “tremendu líu” (nes sos palabres) armáu a cuenta de la propuesta de nuevu estatutu del BNG a “aquellos qu’entienden la Constitución como una arma arroxadiza” y calificó de “posibilidade inexistente” la d’anexonar territorios de Asturies y Castiella-Lleón a Galiza-, una polémica creada, dixo porque “dende Madrid nun se contaba con que Galiza presentase un Estatutu de Nación: namás contaben con Euscadi y Cataluña, y agora temen que nos convirtamos nun tercer problema”.

El vicepresidente del gobiernu gallegu afirmó nel so discursu ente los simpatizantes del Bloque que “una nación nun pide permisu pa decidir el so futuru nin rinde vasallaxe a naide” y preguntó “a los qu’agora se rasguen les vestidures” si taríen dispuestos a “dexar Galiza al marxen del debate territorial una vez qu’Euskadi y Cataluña tegan un nuevu testu estatutariu.

Pel so llau el PSdG, en voz del so dirixente Paulino Varela, pidió-yos a los sos socios de gobiernu del Bloque que “abandonen los maximalismos” y “trabayen por un Estatutu de consensu de tolos gallegos”.

Tamién te podria gustar