Portada Cine Antonio Banderas interpreta a Picasso en ‘Genius’

Antonio Banderas interpreta a Picasso en ‘Genius’

by redacción asturnews
Foto: qbac07 (https://www.flickr.com/photos/30816404@N04/)

Antonio Banderas yá empezó’l rodaxe de la segunda temporada de Genius, onde interpreta’l papel d’otru iconu malagueñu como él, Pablo Picasso.

La serie va estrenar segunda temporada na seronda de 2018 en National Geographic y mientres les grabaciones de la serie salieron a la lluz delles imaxes del actor filmando na so ciudá natal.

Polo visto pa Málaga tán pensaes les escenes sobro la infancia del pintor. Dalgunes localizaciones que podrán vese na serie son la Casa Natal de Picasso, La Ilesia de Santiago, onde -y artista foi bautizáu, o la see del Muséu Picasso, qu’entós yera l’estudiu del so padre. Amás, a partir del día 8 de payares el rodaxe de Genius va mover a Sitges, onde los protagonistes van ser escenarios como la Torreta o la Davallada. Por esti motivu podrán vese dalgunes afectaciones en víes de la ciudá los díes 7, 8 y 9 del mesmu mes.

Antonio Banderas súmase a la llista d’actores que trabayaron en localizaciones de Sitges. La selmana pasada taben ende Úrsula Corberó, Ángela Molina y Najwa Nimri filmando l’últimu trabayu de Julio Médum, L’árbol de el sangre. Nestos momentos tamién se ta llevando a cabu’l rodaxe de Xente que vien y va, de Patricia Font cola actriz Clara Llagu.

Genius, dirixida por Ken Biller, va emitise en National Geographic na seronda de 2018. La primer temporada de la serie protagonizar el científicu Albert Einstein, encarnáu por Geoffrey Rush. La segunda entrega con Pablo Picasso va cuntar con diez episodios, igual que la primera.

Tamién te podria gustar