Portada Lliteratura Antón García axunta los sos estudios de la lliteratura clásica en “Xeneraciones y dexeneraciones”

Antón García axunta los sos estudios de la lliteratura clásica en “Xeneraciones y dexeneraciones”

by asturnet

L’escritor de Tinéu, responsable hasta va bien poco de la editorial Trabe, ta acabante de sacar al mercáu un llibru frutu del so bayurosu trabayu alredor de la edición crítica de la obra de dellos autores a lo llargo de les últimes décades. El llibru, “Xeneraciones y dexeneraciones [sobre lliteratura asturiana]” ye’l primer volume de dos y estudia a dellos autores dende’l tiempu d’Antón de Marirreguera a Fernán-Coronas.

Un llibru que según cuenta l’autor “ye ún de los últimos deberes que-y dexé fechos al nuevu responsable de Trabe”. Un llibru pensáu pa quien quiera afondar na obra de los autores estudiaos o p’averase a la lliteratura clásica asturiana conociendo qué tien de bono y qué de malo.

El volume inclúi un “Propuesta de periodización de la lliteratura asturiana” y artículos alredor de la obra de Xosé Caveda y Nava, Xuan María Acebal, Manuel Fernández de Castro, Marcos del Torniello y el Padre Galo, amás d’otros como “La lliteratura secreta”, “El sieglu XVIII”, “El sieglu XIX. Apuntes pal estudiu de la lliteratura asturiana”, “El cuentu asturianu (1860-1939)” y “El rexonalismu asturianu y la lliteratura”, ente otros.

Antón García va falar de “Xeneraciones y dexeneraciones” mañana sábadu na Cadena Ser

Tamién te podria gustar