Portada Música Annabel Santiago cantará por Diamantina Rodríguez nun discu homenaxe a la mítica voz de l’asturianada

Annabel Santiago cantará por Diamantina Rodríguez nun discu homenaxe a la mítica voz de l’asturianada

by asturnet

Diamantina Rodríguez, la mítica cantante d’asturianada, va recibir el tributu d’una de les voces más personales ya innovadores de les últimes xeneraciones de la tonada, la d’Annabel Santiago. L’artista xixonesa cantará por Diamantina nun discu d’homenaxe que va cuntar con delles collaboraciones d’otros músicos y cantadores asturianos. Otru homenaxe, nesti casu al compositor y folkorista Eduardo Martínez Torner, ye’l más inminente trabayu discográficu que prepara Santiago enantes de ponese a trabayar nun prósimu discu, más personal, na estela de “Al son de la lluna”.

L’homenaxe a Torner tien feches casi segures de plasmación nun cedé que va publicase en Mayu. Esti trabayu recueye’l repertoriu de trenta temes estraíos del cancioneru del recopilador de la música tradicional asturiana qu’Annabel Santiago recrea nun espectáculu itinerante xunta músicos de l’Asturiana Mining Company y que tien algamao una gran acoyida de públicu. En declaraciones a Asturnews, la cantante xixonesa afirmó que “trátase d’un espectáculu nel que preservando’l raigañu tradicional y musical de los temes de Torner, eses canciones ábrense a la innovación d’arreglos y sones de los nuestros tiempos, ensin considerar poro que Torner nun fuera modernu nel so tiempu y va siguir siéndolo siempre”.

Otru proyectu nel que l’artista xixonesa trabaya bien enfotada ye la grabación d’un discu de tributu a Diamantina Rodríguez: “un de los proyectos que pa mi tienen un significáu más personal”, diz Annabel, pa la que: “Diamantina y la so figura representen abondo, ella foi una innovadora tamién nel so tiempu y el so maxisteriu ye indudables nes xeneraciones que la siguieron”. El discu nel que se van xuntar al través de les mesmes canciones la voz nueva d’Annabel Santiago y la buelga dexada nella pola mítica cantadora del Caudal, va cuntar coles collaboraciones de músicos y intérpretes de tonada como la Banda de Gaites de Quirós o Sergio Agüeros, ente otros. Esti nuevu trabayu podía tar editáu hacia’l veranu, después de l’apaición del discu homenaxe a Torner.

El prósimu añu ye la fecha na que podía materializase un proyectu más personal d’Annabel Santiago, la grabación d’un álbum con temes propios basaos en testos de poetes asturianos contemporáneos como Xuan Bello, Lourdes Álvarez y otros. Sicasí la cantante prefier “de momento centrame no más inmediato y dir trabayando el discu pocoñín a poco, preparando y cuidando estos temes distintos a los de los homenaxes a Diamantina y Torner, en cuantes a les formes nueves que tento buscar pa la tonada”.

Respective al momentu actual que vive l’asturianadada Annabel califícalu de “bonu, prestosu, sobretoo si tenemos en cuenta que va unos pocos años prácticamente nun había cantantes nuevos y agora son ya unos cuantos de les xeneraciones más moces, ente elles unes cuantes voces de muyer”. Pa consiguir un futuru nel que la nuestra canción sobreviva adaptándose a los tiempos de la modernidá necesítase según Annabel: “ganes d’anovar, idees nueves y un apoyu institucional ensin el cualu de xuro nun se diba consiguir muncho”.

Tamién te podria gustar