Portada Sociedá Andrés Solar regresa a les escueles de Deva

Andrés Solar regresa a les escueles de Deva

by asturnet

El rostru d’Andrés Solar tá otra vuelta nes vieyes escueles de Deva, en Xixón, el centru escolar rural onde cursara los sos estudios primarios el desapaecíu autor, protagonista de la XXV Selmana de les Lletres Asturianes. Una placa conmemorativa recuerda dende ayeri al malográu escritor n’asturianu, fallecíu nun accidente de circulación hai agora venti años, como “llabrador de pallabres y tierres”.

El descubrimientu de la placa, que contó cola presencia de Lali Solar, hermana del homenaxeáu, pretende demostrar que la obra y la figura de Solar “permanez, como la piedra de les escueles”, según reivindicó el director xeneral de Política Llingüística del Principáu, Carlos Madera.

Xunta él, acudieron al actu d’homenaxe el primer teniente d’alcalde de Xixón, Pedro Sanjurjo, y dos conceyales más: la titular de Cultura, Mercedes Álvarez, y el responsable de la Zona Rural, Faustino ‘Venturo’. Flanqueólos el director de la Oficina de Política Llingüística del Principáu, Ramón d’Andrés.

La hermana d’Andrés Solar, que recibió un ramu de flores, amosóse visiblemente emocionada énte quienes resaltaron la figura del so hermanu como un autodidacta que supo contribuyir a meyorar el so entornu. Darréu, nel “llugar d’alcuentru cívicu” que suponen les vieyes escueles onde Solar estudiara, quedó oficialmente abierta la esposición ‘Llingua Solar’, un conxuntu d’obres d’arte contemporáneu trabayaes d’estremaos materiales.

La amuesa, entama pol Foru Arte y Ciudá, incorpora pieces de dos decenes d’artistes asturianos y reivindica la “oficialidá del llinguaxe visual”, en pallabres d’Ánxel Nava, coordinador de la entidá organizadora.

Tamién te podria gustar