Portada Música Andreas Prittwitz y José Antonio Ramos abren les nueches musicales del Botánicu de Xixón

Andreas Prittwitz y José Antonio Ramos abren les nueches musicales del Botánicu de Xixón

by asturnet

El programa de conciertos nel Xardín Botánicu de Xixón pa esti veranu escomienza mañana sábadu cola actuación de los músicos Andreas Prittwitz y José Antonio Ramos. Embaxo’l títulu “Música con raíces” a lo llargo de los meses de xunetu y agostu van desfilar pelos xardines del Botánicu ritmos y propuestes musicales de diversa procedencia. Un de los conciertos más esperaos d’esti programa ye l’estrenu el prósimu 29 d’agostu de la cantata Keltikhe de Ramón Prada, compuesta orixinalmente pa representar nel Festival Celta de Lorient.

Los primeros en debutar nel escenariu del Xardín Botánicu, Andreas Prittwitz y José Antonio Ramos, son dos músicos de llarga trayectoria y que tienen colaborao con sinfinidá d’artistes y grupos del estáu. L’alemán Prittwitz -qu’acaba de sacar un nuevu discu- ye un instrumentista que colabora habitualmente con artistes como Víctor Manuel, Ana Belén, Joaquín Sabina, Miguel Ríos, Manolo Tena o Luis Eduardo Aute; ye tamién el coordinador de los talleres d’improvisación musical que se van impartir a mediaos de xunetu en Xixón. Ramos, pela so parte, ye un músicu canariu que colaboró con grupos y cantantes como The Chieftains, Kepa Junquera, Pedro Guerra o Pancho Amat. Formó parte del grupu de folk canariu Trío Timple y ye un de los másimos esponentes del dominiu del instrumentu tradicional que llevaba’l nome del so antigu grupu.

José Antonio Ramos y Andreas Prittwitz estrenen mañana nel Botánicu el so espectáculu “Noches atlánticas”. Darréu d’ellos van siguilos nel programa de les nueches musicales, el grupu de folk tradicional andaluz La Jambre, el prósimu 16 de xunetu y el sábadu 27, los alumnos del cursu Magistralia de gaita, metales y percusiones van ufiertar un conciertu de cámara.

El 29 de xunetu ye l’estrenu de la cantata Keltikhe de Ramón Prada, un espectáculu nel qu’intervienen más d’un cientu de músicu y cantantes. El compositor de Cangues va tar acompañáu nel escenariu pola Joven Orquesta del Principado de Asturias (JOSPA), el coru tradicional Muyeres, los hermanos Tejedor, Mari Luz Cristóbal Caunedo y un importante elencu d’artistes pa llevantar esta cantata compuesta en seis movimientos que s’estrenó nel Festival de Lorient con gran ésitu de públicu y crítica.

El 30 de xunetu ufiértase’l conciertu de clausura de los Cursos Magistralia y el 6 d’agostu va ser el músicu de Guinea-Bissau Simao Félix da Cunha el qu’actúe dientro’l ciclu “Música con raíces”. Los encargaos de rematar les Nueches del Botánico van ser los británicos de la Compañía Kicking the Ceiling cola representación de “El suañu d’una nueche de veranu” de Shakespeare ya interpretada por actores asturianos.

Tamién te podria gustar