Portada Política Andecha critica “l’españolismu” de Podemos

Andecha critica “l’españolismu” de Podemos

by asturnet

“Les declaraciones de Daniel Ripa despreciando la llingua asturiana y de la Secretaria Xeneral de Podemos en Gozón, ente otros, defendiendo la unidá d’España y faltando al respetu a asturianos y catalanes son cenciellamente inaceutables”. Con esta dureza salía Arturu X. Bermeyu, secretariu Xeneral d’Andecha Astur, a la palestra del debate políticu esta selmana al mesmu tiempu qu’afirmaba que “nun esperaba esti españolismu dende Podemos”.

Bermeyu tamién dicía esti día nun comunicáu que “perriba del calter sucursal de la formación madrilana n’Asturies, la prosimidá en plantegamientos políticos y sociales, nun facía esperar un comportamientu tan españolista, con declaraciones de cabezaleros d´esta formación nes que nun respeten la identidá llingüística asturiana y lleguen a ponemos a los asturianos comu referentes de la unidá d’España, faltando al respetu non solo al Pueblu Asturianu sinon tamién al Catalán”.

Respeutu a la propuesta d’IAS d’una “unidá popular” con IX y Podemos, Arturu X. Bermeyu esclarió qu’ensin pesllar denguna puerte, Andecha Astur ye una formación nacionaliega que defende la soberanía del Pueblu Asturianu, y que per ende nun-y paez probatible participar en proyeutos estatalistes, muncho menos con formaciones comu IX “cuya implicación colos estremaos gobiernos del PSOE n’Asturies y los ayuntamientos asturianos failos direutamente responsables de la situación política qu’anguañu carecemos n’Asturies, por nun falar de los casos de corrupción direutamente lligaos a los gobiernos d’Areces”.

Tamién te podria gustar