Portada Política Andecha critica la investidura

Andecha critica la investidura

by redacción asturnews

Nun comunicáu asoleyáu esti día, Andecha Astur critiva la “vieya estratexa d’IU de camudar votos y compromisos por puestinos, renunciando a custiones fundamentales comu la superación del Estatutu y la Oficialidá, traimos otros cuatro años más de réxime PSOE nel Principado”.

La elleición de Javier Fernández de nueu comu presidente del “Principado”, “gracies al avezáu sofitu d’IU que torna a traicionar les sos promeses elleutorales en función de los propios intereses, supón la renuncia definitiva a la superación d’un Estatutu y una istitución autonómica, el “Principado”, impuestos dende Madrid, y a la Oficialidá de la llingua asturiana, nuna incesante repetición de lo que vien siendo la dinámica del PSOE-IU n’Asturies nos trenta años caberos”.

Pa Andecha, “los que fueron cómplices más que socios de gobiernos corruptos comu los d’Areces, qu’esfarraparon el texíu económicu y productivu asturianu, que reprimieron sistemática y obsesivamente la llingua asturiana, que prevocaron l’ésodu de decenes de miles d’asturianos, tornen a repetir la mesma traición alliándose colos enemigos d’Asturies, porque a la fin, nun dexen de ser lo mesmo”.

Asina les coses, nel gobiernu del “Principado” nun hai dengún cambiu pala organización nacionalista: “Un xiru de 360º pa tornar al mesmu sitiu. Otros cuatro años más d’Estatutu impuestu, ensin Oficialidá, condegaos a la cola de la recuperanza económica y cola corrupción comu seña d’identidá de los gobiernos PSOE-IU”.

Tamién te podria gustar