Portada Política Andecha Astur va celebrar un descensu del Seya reinvindicativu

Andecha Astur va celebrar un descensu del Seya reinvindicativu

by asturnet

Esti próximu sábadu, 23 de mayu, la formación nacionalista va celebrar una nueva edición del “Día d’Andecha” que nesti añu llega a la so XII edición y que s’entama en Ribeseya.

El día d’Andecha ye, según espresen los responsables d’AA, la so conmemoración de la declaración de soberanía de la Xunta Xeneral el 25 mayu de 1808. El día va entamar con descensu reivindicativu del ríu Seya y va siguir con partida de bolos y taller de cuatreada, pasucais de gaiteros, espicha con música del país, mitín y conciertu.

El XII Día d’Andecha coincide col entamu de la campaña electoral, polo qu’esta edición tien una mayor relevancia política al quedar incluyida dientro de los actos de campaña que va desendolcar Andecha Astur, anque comenten, “ensin perder de vista que ye’l día de la organización y la nuesa conmemoración d’un fechu hestóricu de tanta relevancia como la declaración de soberanía de 1808”.

Nel actu políticu van intervenir Mario Arbesú, candidatu d’Andecha Astur a les eleiciones europees, Iván Martínez, voceru d’Andecha Astur en Ribeseya y Marcos Ménendez, voceru de la organiación xuvenil Darréu.

Nel conciertu van participar los grupos folk “Pa musquis” y “Taranus”, y les formaciones rock y punk “Trueba” y “Agua Cero”.

Tamién te podria gustar