Portada Política Andecha Astur nun quier que se celebre una parada militar nel conceyu de Siero

Andecha Astur nun quier que se celebre una parada militar nel conceyu de Siero

by asturnet

Énte la próxima parada militar que s´entamará nel conceyu de Sieru a petición del PP y col sofitu del equipu de gobiernu del PSOE.

Andecha Astur, que se define como “organización antimilitarista”, amosó estos díes “la so más fondera refuga a esti tipu d´actos que pretenden militarizar la sociedá civil y presentar a los exércitos como instrumentos modernos al serviciu del ciudadanu tapeciendo los valores represivos, imperialistes, machistes, capitalistes y antidemocráticos que representen”.

Andecha considera vergoñoso que “cola crisis permanente que carez Asturies, con una de les tases de paru más altes de toa Europa, condergada al desmantelamientu industrial y en procesu de desaniciu cultural, llingüísticu y ñatural, un conceyu asturianu se dedique a entamar actividaes belicistes y alitar parafernalies propies del españolismu más ranciu”.

Asina mesmo Andecha Astur quier denunciar especialmente cómo dende les instituciones oficiales “se pretende aprofitar la llaceriosa situación de la mocedá asturiana , condergada a la emigración forciada y a la esplotación y precariedá llaboral, pa ufiertar l´exércitu español como una salida”.

Tamién te podria gustar