Portada Política Andecha Astur lleva l’Autopista del Mar a la Xunión Europea

Andecha Astur lleva l’Autopista del Mar a la Xunión Europea

by asturnet

Josu Juaristi, eurodiputáu de Los Pueblos Deciden, coallición de la que forma parte Andecha Astur, presentó esti día nel Parllamentu Européu una serie d’entrugues con solicitú de rempuesta per escritu, al respeutive de l’Autopista del Mar Xixón-Saint Nazaire, con oxetu de determinar si tal comu respondíó’l Gobiernu español en fecha 6-11-2014 a entrugues del Senaor Jon Iñarritu García (Amaiur), ta rializándose daqué triba d’auditoría a l’Autopista del Mar “en coordinación colos servicios de la Comisión Europea al cargu del proyectu Marco Polo”, o si nel so defeutu tien previstu la Comisión Europea llevar a cabu dalgún otru tipu d’investigación al respeutu de la suspensión de la llinia de ferry Xixón-Saint Nazaire.

Concretamente les entrugues fueron: “¿Tiene conocimiento la Comisión Europea al cargo del proyecto Marco Polo de que se esté realizando o esté en trámite alguna auditoría a la mencionada Autopista del Mar? De ser así ¿Cuál es la conclusión de la misma? O en su defecto ¿Cuándo se espera contar con dichas conclusiones? ¿Tiene previsto la Comisión Europea llevar a cabo algún tipo de investigación respecto a la suspensión de la linea de ferry Gijón/Xixón-Saint Nazaire?”.

Una vegada recibida la contestación a estes entrugues, y sumando a los fechos conocíos los datos que pueda facilitanos, Andecha Ástur tien la intención de presentar la oportuna denuncia ante la OLAF, al ser evidentes les siguientes irnegularidaes cometíes pola operadora LDLINES: – Nun se cumplieron los siete años de serviciu obligatorios, comu se contemplaba nes condiciones de la sovención. – Una de les empreses que forma parte del consorciu qu’esplotaba la llínia ye Suardíaz (con un 10%), que agora abre, tamién con soención europea, la mesma llínia (na que yá cunta col 100% de la nueva empresa) pero dende Vigo, ufiertando esta nueva ruta a la cartera de veceros que consiguió cola llínia Xixón- Saint Nazaire. – El nivel d’ocupación de la llínia Xixón- Saint Nazaire ye del 72 – 75%. Cabo pensar que na solicitú de sovención va figurar un estudiu de viabilidá, que se desconoz, pero que probatiblemente podría cuntar con menos d’esi 72% pa envalorar la rentabilidá que xustificara la sovención. – A la de xustificar la rentabilidá de la llínia sovencionada, la empresa fixo costar un gastu diariu por barcu de 12.000 euros, cuandu en rialidá, sigún ye públicu, y dende’l primer díi foi de 18.000 euros.

Per otru llau, Andecha Astur nun pue dexar de denunciar de nueu la incapacidá y desinterés del gobiernu del “Principado” énte la perda d’esta llinia, “qu’afonda’l nivel d’asillamientu yaincomunicación d’Asturies y cómu de nueu tola so actividá se llimitara a rializar declaraciones vagues a los medios de comunicación, qu’a fecha de güei nun tovieren denguna triba d’espresión práutica”.

Tamién te podria gustar