Portada Política Andecha astur entruga pol Ferry Xixón-Saint Nazaire

Andecha astur entruga pol Ferry Xixón-Saint Nazaire

by asturnet

Enfastiaos d’informaciones parciales o “direutamente de desinformaciones calculaes sobro la esapaición de la llinia de ferry Xixón- Saint Nazaire”, Andecha Astur pidió esta selmana desplicaciones al Gobiernu español.Andecha Astur, al traviés del diputáu de AMAIUR, Jon Iñarritu García, compañeru de los nacionalistes asturianos na coalición Los Pueblos Deciden, presentó delles entrugues al Gobiernu con ruegu de rempuesta per escritu, n’esponiendo delles siguientes irregularidaes cometíes pola operadora LDLINES.

Concretamente, les irregularidaes denunciaes yeren:

– Nun se cumplieron los siete años de serviciu obligatorios, comu se contemplaba nes condiciones de la sovención.

– Una de les empreses que forma parte del consorciu qu’esplotaba la llínea ye Suardíaz (con un 10%),la cuala agora pretende abrir, tamién con sovención europea, la mesma llínia (na que yá cunta col 100% de la nueva empresa) pero dende Vigo, ufiertando esta nueva ruta a la cartera de veceros que consiguió cola llínia Xixón- Saint Nazaire.

– El nivel d’acupación de la llínea Xixón- Saint Nazaire ye del 72 – 75%. Cabe pensar que na solicitú de sovención va figurar un estudiu de viabilidá, que se desconoz, pero que probatiblemente podría cuntar con menos d’esi 72% pa envalorar la rentabilidá que xustificara la sovención.

– A la de xustificar la rentabilidá de la llínia sovencionada, la empresa fixo constar un gastu diariu por barcu de 12.000 euros, cuando en rialidá, según ye público, y dende el primer díi foi de 18.000 euros.

1. ¿Qué opinión-y merecen al Gobiernu estos fechos?

2. ¿Abrió daqué investigación pa esclariar si esiste dalguna irregularidá?

3. ¿Esistió daqué comunicación cola Comisión Europea sobro estos fechos?

Andecha Astur considera d’estrema gravedá pa Asturies y pa Xixón la perda de la llínia de ferry Xixón- Saint Nazaire que, conxuntamente cola inoperatividad cercana al esmantelamientu del aeropuertu de Asturies, l’amenorgamientu de trenes a Madrid, el peaxe de l’autopista d’El Güerna, la siempres pendiente variante ferroviaria de Payares, y l’autovía del Cantábricu con 25 años de retrasu, pon a Asturies nuna situación d’incomunicación inxustificable, contribuyendo con ello al emprobecimiento económicu, social y cultural del nuesu país.

Tamién te podria gustar