Portada Comunicación Andecha Astur denuncia a la TVG poles sos emisiones n’Asturies

Andecha Astur denuncia a la TVG poles sos emisiones n’Asturies

by asturnet

Andecha Astur denunció énte’l Ministeriu d’Industria a la Televisión de Galicia (TVG)poles sos emisiones en territoriu asturianu que la formación nacionalista entiende que pueden ser illegales. La organización pide-y retiren a la Xunta de Galicia la concesión del ente de comunicación de nun terminar estes tresmisiones fuera les sos llendes administratives.

Según informa Andecha na so web oficial la denuncia énte Industria vien motivada en que la sintonización de la señal de TVG n’Asturies podía tar vulnerando la llei que regula la concesión de les canales autonómiques. Esta normativa, recueye que les emisiones «han ceñise, de forma esclusiva, al so ámbitu territorial, nun pudiendo, por tanto, estendese fuera de les sos fronteres».

Andecha Astur considera que la emisión de la TVG débese «única y esclusivamente a una campaña de galleguización del Occidente d’Asturies» y cita les pallabres del d’aquella presidente de la Xunta de Galicia ,Manuel Fraga, afirmando na nauguración d’un repetidor en Ribadeo qu’esta infraestructura «permitirá culturizar la reserva india del Occidente d’Asturies, vamos tresmiti-yos los fondos raígaños de la nuestra cultura».

Tamién te podria gustar