Portada Política Andecha Astur califica de “Marioneta” al Gobiernu d’Asturies na negociación de la “financiación autonómica”

Andecha Astur califica de “Marioneta” al Gobiernu d’Asturies na negociación de la “financiación autonómica”

by asturnet

Andecha Astur recuerda la so postura “tocántenes a financiación, que nun ye otra que la de xestionar los propios recursos ensin tener que vivir de les miseríes que mos unvíen dende la metrópoli, de la dependencia, mientres nos someten al traviés d’una economía colonialista”. Dende Andecha Astur asoleyen el so posicionamientu énte’l nuevu módelu de financiación del Estáu español y el papel xugáu polos gobernantes asturianos que pa la formación demostraron el so “miserabilismu políticu” de los políticos asturianos representaos na Xunta Xeneral.

AA denuncia’l papel d’Areces y la FSA-PSOE, “cuyu servilismu torna a quedar n’evidencia de nueu y ye qu’enantes siquiera de saber cifres yá-yos paecía perfechu’l tratu”.

Sobre los partíos políticos, albidren “qu’almiten un sistema de financiamientu que por definición ye contrariu a los intereses d’Asturies y del Pueblu Asturianu”.

Pa los independentistes asturianos “Queda bien claro que’l poder de negociación del “Principado” col Estáu español ye nulu y qu’Areces y la FSA ye una simple marioneta del PSOE, qu’antepón los intereses del partíu a los d’Asturies”. La solución, opinen, ta en qu’Asturies garre “pesu políticu nel Estáu y qu’esto namás s’algama al traviés de posicionamientos nacionales”.

Andecha recuerda amás “que la militancia antiasturiana de Vicente Álvarez Areces y la FSA-PSOE ta costándomos percara. Por negase a reconocer un derechu humanu al Pueblu Asturianu, como’l que la so llingua seya oficial, perdemos namás y ná menos que 29 millones d’euros añales. Simplemente un escándalu”.

Tamién te podria gustar