Portada Lliteratura Ana Vanessa Gutiérrez ufierta en “La danza de la yedra” un camín de busca personal

Ana Vanessa Gutiérrez ufierta en “La danza de la yedra” un camín de busca personal

by asturnet

La poeta Ana Vanessa Gutiérrez define’l so llibru ‘La danza de la yedra’ como “un llugar de búsqueda más que d’alcuentros, de búsqueda de la propia voz poética, tamién de los caminos andaos y de los caminos por andar na vida”. El poemariu, premiáu en 2003 col Teodoro Cuesta, ye le esperada segunda entrega de la so obra en marcha, una de les más novedoses y atractives del panorama lliterariu actual en llingua asturiana. “La danza de la yedra” recueye alrodiu una treintena de poemes nos que la busca de la propia identidá, los envises del deséu, la presencia de la muerte y la destrucción son los temes argumentales.

Ana Vanessa Gutiérrez (Urbiés, 1980) ye dende l’aparición en 2003 del so primer llibru de poemes “Onde seca l’agua” una referencia imprescindible ente los autores de la tercera xeneración lliteraria del Surdimientu. Nesi mesmu añu coincidiendo nel tiempu cola publicación del so volume d’estrena recibió’l prestixosu premiu Teodoro Cuesta que concede l’Ayuntamientu de Mieres por “La danza de la yedra”(Trabe). Pa Gutiérrez la concesión del premiu supunxo “dame a conocer quiciabes más de lo que cabía esperar de la recién publicación del primer llibru y la coincidencia nel tiempu col premiu ayudó a que tuviere mayor difusión la mio obra, a la vez, nun terrén más personal, foi un soplu d’aliendu, una recarga anímica, si siguí escribiendo dende entós foi en bona parte gracies a esa inyección d’ánimu”.

Consciente del interés qu’empiecen a suscitar ente los llectores más atentos los nuevos autores de la última xeneración del Surdimientu, l’autora de “La danza de la yedra” considérase a ella mesma: “una pieza pequeña y de les últimes d’esa promoción xeneracional que cuenta con nomes ya bien afitaos como los de Martín López-Vega, Chechu García o Xandru Fernández”. Tocante a los posibles rasgos propios d’esa tercer xeneración, Ana Vanessa Gutierrez resalta que “parten casi toos de los caminos emprendíos polos poetes de la segunda xeneración y nos autores nuevos veo un mayor atrevimientu, quiciabes, una manera de dicir más desenfadada”.

“La danza la yedra” ufierta una manera d’afrontar eses nueves visiones poétiques de la xeneración más moza del Surdimientu: la fidelidá a los oríxenes y a la propia identidá de muyer, les derrotes del tiempu y la muerte, los envises traicioniegos o prestosos del deséu, son los temes alrodiu los que constrúi Ana Vanessa Gutiérrez los sos poemes.

Tamién te podria gustar