Portada Educación Ana Cano dimite como Decana dempués del trunfu d’una enmieda contra l’asturianu na Xunta de la Facultá de Filoloxía

Ana Cano dimite como Decana dempués del trunfu d’una enmieda contra l’asturianu na Xunta de la Facultá de Filoloxía

by asturnet

La presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, y hasta agora Decana de la Facultá de Filoloxía de la Universidá d’Uviéu, anunció ayeri l’abandonu del so puestu al frente de la institución académica. La razón ye la victoria d’una enmienda que torga l’aprobación del nuevu estudiu de grau de Llingües Modernes, “onde s’inxertaba dafechu la enseñanza d’asturianu”.

La enmieda foi presentada pol profesor titular del área de Llingua Española, Félix Fernández de Castro y recibió 34 votos a favor, 30 a la escontra y 7 en blanco.

La propuesta impulsada por Ana Cano, torgada por esta decisión, inxertaba una titulación de Llingües Modernes na que sumaríen un total de 120 créitos nuna combinación de Llingua A (72 créitos) y Llingua B (48 créitos), una fórmula cola que la llingua asturiana podría optar a formar parte de cualesquier de los dos bloques, n’igualdá de condiciones con toles demás llingües modernes que s’ufierten anguaño como llicenciatures.

Na defensa de la propuesta d’Ana Cano salió a la defensa, Ramón d’Andrés Díaz, profesor de la facultá y miembru de la Xunta de Facultá.

Tamién te podria gustar