Portada Sociedá Ana Cano centrará’l so discursu del Día de les Lletres na demanda d’oficialidá

Ana Cano centrará’l so discursu del Día de les Lletres na demanda d’oficialidá

by asturnet

L’epicentru sedrá la demanda inequívoca d’oficialidá. La presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, Ana Cano, centrará la so intervención nel actu solemne del XXV Día de les Lletres Asturianes, que se cellebra el vienres n’Avilés, n’esixi-yos a les autoridaes polítiques la declaración dafechu de l’asturianu como llingua oficial aprovechando l’actual momentu de formientu de posibles cambios nos estatutos d’autonomía.

Na mesma llinia de les pallabres que pronunció ayeri en Xixón durante la inaguración de la XXV Selmana de les Lletres, la presidenta de l’Academia de la Llingua fará el vienres un alegatu pola oficialización del asturianu como midida imprescindible pa poder avanzar en cualquier dirección na normalización y defensa del idioma.

Cano sorrayó amás la significación de la inminente cellebración del Día de les Lletres na so edición númberu venticinco como una amuesa de l’aprosimación de l’Academia a la variedá llingüística que s’emplega na franxa comprendida ente los ríos Navia y Eo, nel estremu occidental d’Asturies, yá que por primer vegada va ingresar na institución un académicu estrechamente vinculáu a esa zona y esa variedá, José Antonio Fernández Vior.

L’actu col que l’Academia de la Llingua quier cellebrar el XXV Día de les Lletres Asturianes tendrá llugar a partir de les 20 hores nel auditoriu de la Casa Cultura d’Avilés. Tres de la sesión solemne, que finará con una actuación del grupu Corquiéu, los asistentes sumaránse a una espicha popular nuna carpa esterior, en collaboración y xuntanza cola Xunta Pola Defensa de la Llingua Asturiana.

Tamién te podria gustar