Portada Tecnoloxía Amnistía Internacional denuncia los videoxuegos que fomenten la violación de derechos humanos

Amnistía Internacional denuncia los videoxuegos que fomenten la violación de derechos humanos

by asturnet

Amnistía Internacional denuncia nun informe fechu públicu estos díes de la ufierta de videoxuegos y xuguetes en secciones comerciales dedicaes al públicu infantil nos que se fomenta la violación de los derechos humanos. La organización humanitaria cita nel so informe una llista con dellos de los xuegos qu’inciten a la tortura y a los malos tratos.

Cuando se cumple el 10 aniversariu de la Convención sobre los Derechos del Neñu, tortures, matances, asesinatos y execuciones tán presentes nos xuguetes y, sobetoo, nos videoxuegos ensin qu’ esista lexislación nel estáu español y nel marcu de la Unión Europea que protexa a los neños y otros menores d’edá del fomentu d’estes práctiques atentatories contra los derechos humanos. Esi ye’l principal mensaxe de la denuncia cola qu’Aminstía Internacional avisa nel so informe alrodiu de xuguetes, videoxuegos y derechos humanos.

El documentu d’AI estudia dalgunos casos de xuguetes y videoxuegos que aplauden con impunidá la tortura, la matanza o les execuciones y proporciona amás, una serie de recomendaciones concretes a autoridades del Estáu, Gobiernos Autonómicos, Asociaciones de Fabricantes de Xuguetes, Empreses de Videoxuegos, Asociaciones de Padres y Consumidores y profesionales de la educación pa promover una lexislación y Códigos Éticos que protexan al menor y que se denuncien los xuguetes que promuevan estes práctiques aberrantes.

Más información

Tamién te podria gustar