Portada Conceyos Amigos de Grau entama la so XIV Selmana Cutural

Amigos de Grau entama la so XIV Selmana Cutural

by asturnet

La XIV Selmana Cultural qu’entama l’Asociación Amigos de Grau presentóse oficialmente’l llunes na Casa Cultura del conceyu moscón. L’actu incluyó una conferencia impartida pol director de fotografía de cine Antonio de Benito y la proyección de dos curtios del Moscón d’oru d’esti añu, Julio de la Fonte: «Crónica de una voluntad» y «Almas perdidas».

El programa d’actos va prosiguir el xueves 4 d’ochobre, tamién a les 20 h., cola conferencia «Desafíos tecnolóxicos de nuesa era», impartida pol científicu uvieín Amador Menéndez, que dende 2009 ye investigador del Institutu Tecnolóxicu de Materiales d’Asturies (Fundación ITMA) y del Centru d’Investigación de Nanomateriales y Nanotecnoloxía (CINN), y va rematar el sábadu 6 d’ochobre cola ceremonia de los Moscones d’oru», que va entamar a la una de la tarde na Capiella los Dolores. Los gallardonaos d’esta edición son, na categoría nacional-internacional, La Nueva España y, nel apartáu llocal, el director de cine Julio de la Fuente.

Amás, del 1 al 15 d’ochobre va poder trate la Esposición La Nueva España «75 años como’l periódicu de los asturianos» que percuerre la hestoria d’esti periódicu al traviés de delles de les sos portaes más emblemátiques con momentos hestóricos como l’empiezu de la II Guerra Mundial en 1939, l’intentu de golpe d’Estáu en 1981, los atentaos terroristes n’Estaos Xuníos en 2001 y en Madrid en 2004, la boda de los Príncipes d’Asturies celebrada esi mesmu añu, el primer campeonatu de Fórmula 1 llográu pol pilotu asturianu Fernando Alonso en 2005, l’ascensu a Primer División del Real Uviéu en 1998 y del Sporting en 2008 o’l títulu de campeona del mundu col que s’alzó la selección española de fútbol en 2010. L’amuesa va poder visitase de llunes a vienres, de nueve de la mañana a nueve de la nueche ininterrumpidamente. Amás, los visitantes van tener a la so disposición el suplementu gratuitu de 108 páxines que’l periódicu publicó’l pasáu 19 d’avientu, coincidiendo col día del so aniversariu.

L’amuesa complétase con 19 paneles con reproducciones de les páxines de La Nueva España dedicaes a los 19 años d’esistencia de los Moscones d’Oru.

Tamién te podria gustar