América Llatina tien 500 llingües indíxenes

by redacción asturnews | octubre 10, 2017 6:26 pm

Aparte del francés, esisten más de 500 llingües indíxenes, delles oficiales y otres non, que conviven en munchos de los casos col castellán y el portugués de Brasil n’América Llatina.

De los daqué más de 600 millones de persones que viven n’América Llatina, barganal de 400 millones tienen como idioma maternu l’español y 200 el portugués brasileñu. Sicasí, anque paeza que los númberos cuadren casi a la perfección, estos nun son, nin tanto, tolos idiomes que conviven nesta rexón del mundu. Aparte del francés, esti solu faláu na Guayana Francesa, esisten más de 500 llingües indíxenes, delles oficiales y otres non, que conviven en munchos de los casos col castellán y el portugués de Brasil.

Como amuesa esta infografía de Statista, de toes los idiomes naturales d’esta rexón, el quechua, faláu, ente otros, n’Ecuador y Perú, ye’l más estendíu, usáu por un total de 8,5 millones de persones, siguíu poles llingües mayes y el guaraní, faláu por 6 y 4 millones respectivamente. Según datos del World Bank publicaos en 2015 y recoyíos pola Americas Society /Council of the Americas, de tolos idiomes indíxenes, solu cinco superen el millón de falantes nesta rexón del mundu.

Source URL: http://asturnews.com/america-llatina-tien-500-llingues-indixenes/