Portada Cine Amaia, Ana Mena y Rayden van poner la música nos Premios Goya

Amaia, Ana Mena y Rayden van poner la música nos Premios Goya

by redacción asturnews

Amaia, Banderes, Ana Mena y Rayden van poner la música nos Premios Goya d’esti 2020 que se van entregar en Málaga y que van tener como gran homenaxada a Pepa Flores, más conocida como Marisol. L’actriz y cantante va recibir el Goya d’Honor por tola so carrera.

La gala de los premios Goya del añu pasáu tuvo’l so gran momentu de la nueche cuando Rosalía enmudeció al mundu cola so versión de Quedo contigo. L’artista catalana dexó’l llistón bien alto y l’Academia de Cine va tratar d’igualalo coles actuaciones musicales que va incluyir la gala del próximu sábadu 25 de xineru.

La gran homenaxada de los Goya 2020, que se van celebrar en Málaga, ye de xuru Pepa Flores, más conocida como Marisol. L’actriz y cantante va recibir el Goya d’Honor por tola so carrera y, amás, va guardar como la so música vuelve a los escenarios. La so fía menor, Celia Flores, y la ganadora de OT 2017, Amaia, van cantar por Marisol na gala.

La fiesta del cine español va cuntar tamién con un variáu surtíu d’artistes que van intentar faer más amena la ceremonia. L’Academia del cine confirmó esta mañana tamién que van actuar el pianista de jazz Jamie Cullum, el raperu Rayden, l’actriz y cantante Ana Mena y el mesmu Antonio Banderes. El malagueñu, qu’apocayá foi nomáu al Oscar como meyor actor, va xubir al escenariu al pie de los integrantes d’A Chorus Line. Promete ser un númberu entreteníu onde nun van faltar vistoses coreografíes que van treslladar al públicu a Broadway.

Tamién te podria gustar