Portada Escéniques Alumnos del ITAE denuncien la pasividá del Principáu na oficialización de los sos títulos

Alumnos del ITAE denuncien la pasividá del Principáu na oficialización de los sos títulos

by asturnet

Una asociación formada por setenta y cuatro titulaos del ITAE, faen un llamamientu a ‘la Conseyería d’Educación y Cultura, a partidos políticos y organismos competentes’ pa que apoyen la so demanda d’homologación, convocalidación o habilitación profesional, cuyu decretu d’estinción foi publicáu’l pasáu 25 de xunu.

Sigún l’asociación, la non oficialidá del títulu ta dificultando-yos y impidiendo-yos trabajar como actores o como profesores na Escuela Superior d’Arte Dramáticu. El fechu agrávase, declaren, ‘nos casos de profesionales de cierta edá, con families y una llarga esperiencia’.
L’actor Toño Caamaño, denuncia que ‘ta dándose la circunstancia absurda de que tenemos fecho cursos de quince díes de maquillaxe y peluquería que tienen más valor oficial que los cuatro años d’estudios que fiximos equí’.

Por esta razón, critiquen la ‘pasividá’ de l’Alministración na solución del so problema, oficializando los sos títulos, ‘disponiendo como dispón de toles competencias pa resolvelo’.

Toes estes crítiques y demanda esponles l’asociación nun escritu de petición dirixíu a la Dirección Xeneral de Planificación, Centros y Infrastructures y al Serviciu d’Enseñances Artístiques.

Tamién te podria gustar