Portada Sociedá ALSA va usar la toponimia tradicional oficializada

ALSA va usar la toponimia tradicional oficializada

by asturnet

La presión d’un militantes llingüísticu, Vítor Suárez, fizo que la empresa de tresportres Grupo ALSA S.L.U. se comprometiere al usu correctu de la toponimia asturiana na so páxina web. La empresa toma esta decisión dempués d’un insistente trabayu de vindicación y esplicación del marcu llegal actual per parte de Suárez qu’esplica que-y pidieron un documentu colos erros atopaos na toponimia remanada pola empresa, pa proceder al cambiu y quéxase de que’l resultáu tenga de venir d’un particular y non de la xera d’una Dirección de Política Llingüística, “inesistente ya ineficaz”.

ALSA ye una de les empreses asturianes más conocíes y cunta con concesiones de llinies a lo llargo de tol país. L’usu de la toponimia asturiana nes sos llinies supondría un importante reblagu pa la difusión y normalización de los topónimos oficializados dende l’entamu del procesu recuperador nel añu 2004, cuntando con 49 conceyos cola toponimia mayor oficializada nestos momentos.

Amás, la reivindicación d’esti ciudadanu inclúi tamién la petición d’usu del asturianu per parte de la empresa asturiana de tresportes, tanto na so páxina web, que sí se puede consultar en gallegu, catalán y vascu, como nes máquines espendedores de billetes y otros elementos d’imaxe corporativa.

Tamién te podria gustar