Portada Cine Almodóvar enllenase de gloria nos Goya

Almodóvar enllenase de gloria nos Goya

by redacción asturnews

Dolor y gloria cumplió los pronósticos y llogró siete estauínes de les 16 nominaciones a les qu’optaba na 34ª edición de los premios Goya por Dolor y gloria, ente elles la de meyor película, director, guión orixinal y actor. Almodóvar enllenábase asina de la Gloria que buscaba nos Goya.

Tratase d’un relatu bien autobiográficu que compon Antonio Banderes na piel de Salvador Mallo, un cineasta n’hores baxes que mira al pasáu y fai un percorríu polos momentos más significativos de la so esistencia.

Al xubir al escenariu del Palaciu de los Deportes José María Martín Carpena de Málaga, el director afirmó que pa él “el tiempu nun pasa” y que se siente “igual” que cuando rodó la so primer película. “El cine ye la esperiencia más importante de la mio vida, tanto como espectador como director, y les mios películes falen de cine: los personaxes dacuando esplíquense a sigo mesmos al traviés d’él o cunten hestories como director y guionista”, dixo. Al pie de el productores Agustín Almodóvar -el so hermanu- y Esther García cerró la so intervención con un agradecimientu xeneral. “Gracies, porque nos fixistis bien felices esta nueche”, concluyó.

Dolor y gloria partía con 16 menciones y llograra primeramente seis premios Feroz, conquistó nos CEC y aspira a llevase’l Oscar a la meyor película internacional el próximu 9 de febreru. Nun lo va tener fácil porque la surcoreana Parásitos, que yá llogró la Palma d’Oru en Cannes y el Globu d’Oru, ye la gran favorita. Dolor y gloria, amás, va representar a España na 62 edición de los Premios Ariel del cine mexicanu, según anunció l’Academia del Cine tres la celebración de la ceremonia.

Dolor y gloria impúnxose na ceremonia presentada per segunda vegada consecutiva por Andreu Buenafuente y Sílvia Abril a Mientres dure la guerra, La trinchera infinita, Lo qu’ambura y Abertal.

La obra más íntima de Almodóvar alzóse nes categoríes de montaxe, guion orixinal, actriz de repartida (Julieta Serrano), actor protagonista (Antonio Banderes), música orixinal, meyor dirección y meyor película.

 

Tamién te podria gustar