Portada Cine Almodóvar, Bayona y otros cineastes soliciten la so baxa de la SGAE

Almodóvar, Bayona y otros cineastes soliciten la so baxa de la SGAE

by redacción asturnews

Pedro Almodóvar, Juan Antonio Bayona, Mateo Gil o los hermanos Alberto y Laura Rodríguez (ceadores d’Equí nun hai quien viva) son dalgunos de el ceadores que presentaron la so baxa na SGAE y solicitaron la so entrada na entidá de Derechos d’Autor de Medios Audiovisuales (DAMA), la entidá de xestión especializada en conteníos audiovisuales.

Asina lo confirmaron esti miércoles fuentes próximes a la Sociedá Xeneral d’Autores y Editores dempués de que’l pasáu 30 de setiembre rematara’l plazu para dase de baxa anguaño de la que ye la entidá de xestión de derechos d’autor más grande d’España. Unes salíes que nun se fadríen efectives hasta’l próximu 1 de xineru de 2020.

A estos cineastes sumense tamién Sergio G. Sánchez (El secretu de Marrowbone) y guionistes d’otres series como Amar ye para siempres, Equí nun hai quien viva o Sirvir y Protexer. Nel últimu trimestre DAMA rexistró 120 solicitúes d’alta, “ente ellos nomes bien importantes y hestóricos del cine español”, según confirmó a Efe’l so presidente Borja Cobeaga.

El pasáu 17 de setiembre la xunta directiva de la Sociedá Xeneral d’Autores y Editores aplazó la so Asamblea Xeneral Estraordinaria, prevista pal 15 d’ochobre y onde se diben a votar los sos nuevos estatutos, hasta “empiezos de 2020” una y bones los sos servicios xurídicos consideren que se diba a celebrar ensin garantíes xurídiques”. Esti cambéu nel so calendariu llegó dempués de que’l Ministeriu de Cultura unviara a la SGAE el pasáu 11 de setiembre un requerimientu por que en el plazu de trés díes informára-y sobro si los socios que se dieron de baxa, y en particular aquellos que s’encamentaron a la entidá de xestión Dama, recibieren un tratamientu discriminatoriu”.

Pero amás de los miembros del Colexu d’Obres Audiovisuales, fontes de dientro de la SGAE adelantraron que la multinacional Warner tamién presentó la so baxa, lo que “sí ye un problema porque tien volume de negociu”.

Tamién te podria gustar