Portada Opinión Alfonso Ussía califica de “supina majadería y alta necedad” la reinvidicación d’oficialidá pa la llingua asturiana

Alfonso Ussía califica de “supina majadería y alta necedad” la reinvidicación d’oficialidá pa la llingua asturiana

by asturnet

El columnista madrilanu de La Razón y la revista Tiempo, Alfonso Ussía, aprovechó un artículu de crítica a Anxo Quintana y el BNG pa echar contra l’asturianu y el movimientu reinvidicativu, calificando de “supina majadería” la posibilidá de que l’asturianu seya oficial. “De ahí, podríamos pasar al «panocho» murciano, pero en Murcia no han proliferado todavía las tonterías de los nacionalismos”, añade nel artículu.

Sobe la campaña “Doi la cara pola oficialidᔠcritica l’apoyu de los futbolistes Villa y Cazorla, a los que califica irónicamente de “grandes estudiosos de los dialectos astures”, pero les crítiques más dures son pal cantante Víctor Manuel, del que recuerda “que fue comunista y más tarde socialista después de haber cantado una bellísima balada en honor y homenaje a Franco”.

Pa Ussía “estudiosos de verdad del «bable», y autores de un «Diccionario Español-Bable Bable-Español» fueron el abuelo y el padre de Rodrigo Rato, que rindieron un homenaje de singularidad a su tierra sin pretensiones de establecer sus dialectos de aldea como el más adecuado entre los asturianos”.

Remata la so opinión sobre l’asturianu con un comentariu nel qu’afirma qu’“El «bable» varía según un valle lo separa del vecino, y donde en la solana se habla de una manera y en la umbría de otra”. “Pretender que el «bable» sea reconocido como un idioma oficial supera a la más alta necedad”, sentencia.

Artículu completu d’Alfonso Ussía

Tamién te podria gustar