Portada Festival de Lorient Alberto Coya gana´l Mac Crimmon a Pablo Carrera

Alberto Coya gana´l Mac Crimmon a Pablo Carrera

by asturnet

El gaiteru gallegu Alberto Coya foi’l ganador de la edición 2009 del troféu Mccrimmon de Gaita solista que tuvo llugar como tolos años nel Palaciu de Congresos de Lorient, nuna reñida final qu’amosó un pergrande nivel interpretativu y na que quedó segundu l’asturianu Pablo Carrera.

El gaiteru gallegu Pedro Álvarez foi l’encargáu d’entamar el Troféu McCrimmon 2009 que’l Festivval de Lorient dedica na so XXIX edición a la gaitta asturiana y gallega.

El gaiteru asturianu Jesús Fernández siguiolu nel orde d’actuación interpretando la so pieza bretona con convinción y firmeza y dando exemplu de mayestría na so interpretación asturiana. Y Borja Rodil siguió a Jesús con unaactuación tan completa como segura tanto na parte bretona como na gallega y asturiana del so repertoriu. Xurxo Fernández, el cuartu de los gaiteros en concursu, fizo una espléndida interpretación de la so pieza gallega que compensó dafechu les duldes qu’amosara na pieza bretona cola qu’entamo como los demás concursantes la so actuación. Y si Xurxo brilló na so interpretación gallega entá brilló más na suya asturiana Hugo Noval con un floreao como pocos se tocaran nesti Palaciu de Congresos de Lorient, axuntáu a una pieza bretona tocada con elegancia y una gallega que lu aupó como favoritu a falta de les demás actuaciones. Tres d’Hugo tocó-y otra vbuelta a un representante gallegu, nesti casu alberto Coya que perconoz la música de nueso pol so pasu pol Conservatoriu asturianu y que ye engforma conocíu polos gaiteros asturianos. Coya col so bon facel calterísticu ufrió una variante na so interpretación tanto gallega como asturiana,interpretando dos pieces separtaes en llugar d’un set como ficieron los demás concursantes, y fízonos xubir al puertu a los asturiannos amosand’l dominiu que tien d’esa pieza del nuesu folclor. Darréu Pablo Carrera dexó nidia la so veteranía y por qué lleva cuatro años viniendo a Lorient a amosar la calidá de los nuesos gaiteros. Poco se pue dicir d’una interpretación axustada y brillante que finó con una mayestría na pieza asturiana que nun fizo sinon rubricar lo que ya dexare claro nes dos pieces que lo precedieron. Y pa finar, Pablo Dalama tam ién dexó nidia la so veteranía dende la primera de les sos pieces, la bretona, a la cabera asturiana, bien escoyida pales sos cualidaes personales bien conocíes de los asturianos.

Tamién te podria gustar