Portada Música Albert Pla vuelve a Xixón envueltu n’amor y droga

Albert Pla vuelve a Xixón envueltu n’amor y droga

by asturnet

Quince euros por escuchar “Canciones de amor y droga”. Con esa tarifa única y con esi enunciáu que titula el so últimu discu, el singular cantautor Albert Pla tien cita en Xixón el sábadu 7 de febreru pa presenta-y al públicu asturianu los conteníos d’un trabayu que tresciende lo musical y apuesta por amestar constatación sonora y provocación estética.

Dicho d’otru mou: na xira que lu trai dende setiembre dando vueltes per España, Pla propónse contar coses evidentes que por embargu suelen callase y al mesmu tiempu quier revolver los güeyos del auditoriu, cola estimable collaboración de la tamién música Judith Farrés, cuya desnudez permanente sobre les tables xunta Pla contribúi a alitar un espectáculu poco o nada convencional.

Sobre testos de Pepe Sales que falen de refugayes de pasiones y llercies, el cantautor catalán y so compañera d’escena esfueyen una ‘performance’na que Pla pon la voz y la guitarra y Farrés carga col pesu escénicu del espectáculu, faciendo les veces d’actriz-dj-compañera de viaxe.

Too ello y probablemente más, el sábadu 8 de febreru nel Palaciu de Congresos de la Feria Internacional de Muestres d’Asturies, allugáu en Xixón.

Tamién te podria gustar