Portada Música Albert Boadella torna a Avilés pa estrenar “Diva”

Albert Boadella torna a Avilés pa estrenar “Diva”

by redacción asturnews

El sábadu, 9 de xineru, a les 20.15 hores nel Teatru Palacio Valdés, cola soprano y actriz María Rei-Joly y el tenor y actor Antonio Comas, que van interpretar en directu fragmentos de conocíes aries y dúos, a los que se va sumar la reproducción d’otres obres grabaes pola Real Filharmonía de Galicia, Albert Boadella torna a Avilés para estrenar “Diva”.

El Teatru Palacio Valdés empieza l’añu col estrenu absolutu de “Diva”, la nueva propuesta d’unu de los directores más conocíos de la escena teatral española: Albert Boadella. Una representación inspirada nos complexos últimos años de vida de la que ta considerada como la cantante d’ópera más eminente del sieglu XX: Maria Calles. La representación va tener llugar el próximu sábadu, 9 de xineru, a les 20.15 hores.

La conceyala de Cultura, Yolanda Alonso, va presentar l’estrenu en rueda de prensa esti xueves 7 de xineru, a les 12.30 hores, nel  Teatru Palacio Valdés y l’actu va cuntar cola presencia de too l’elencu artísticu. Tres el so pasu per Avilés a finales de 2019 para l’estrenu de “¿Y si namoramos de Scarpia?, Boadella torna a la ciudá con una nuevu apueste de teatru musical. “Diva” asómase a la fin de Maria Calles que, en gociando d’un gran ésitu, sufrió un importante deterioru de la so voz, acompañáu d’un ábanu de males crítiques a les sos últimes apaiciones énte’l públicu. La prestixosa cantante atopar na so residencia de París, fondiada nel so gloriosu pasáu, demandando a el so repetidor que lu acompañe nun repertoriu imaxinariu que yá nun puede interpretar y qu’encarne a Onassis, el gran amor de la cantante.

Non solamente Boadella repite visita al coliséu avilesín, sobro les tables del Teatru Palacio Valdés volverán dirixise al públicu María Rei-Joly y Antonio Comas que nesta ocasión van interpretar a Maria Calles y Onassis, en formando parte del elencu de “¿Y si namoramos de Scarpia?”. María Rei-Joly y Antonio Comas van interpretar en directu fragmentos d’aries y dúos de Norma, Manon Lescaut, Tosca, Otello, La Wally, Madama Butterfly, ente otros. Amás van reproducise otres obres grabaes pola Real Filharmonía de Galicia.

Esta coproducción d’Escenariu Clece y Teatros de la Canal, cola qu’Albert Boadella vuelve a Avilés, cuenta con Manuel Coves como director musical, Bernat Jansa nel llume, Dolors Caminal como asesora artística, Pedro Lastra como diseñador de soníu, Martina Cabanas como ayudante de dirección y Silvia Brossa como coreógrafa.

Les últimes entraes disponibles para la representación pueden adquirise en casa de Cultura, na taquilla del Centru Niemeyer y vía telemática al traviés de https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

Tamién te podria gustar