Portada Conceyos Adrián Gutiérrez presenta en Xixón esti vienres el cómic “1934”

Adrián Gutiérrez presenta en Xixón esti vienres el cómic “1934”

by redacción asturnews

Esti próximu vienres 19 de xineru, a les 19,30 hores, nel local social del Atenéu Obreru de Xixón (Cl Cuadonga, 7 – 1o Izda.), va tener llugar la presentación del cómic 1934. El cielu por asaltu, publicáu por “Carmona en Viñetes” y del que son autor Adrián Gutiérrez (dibuxu), Rafael Jiménez (guión) y Ángel Legna (color).

N’ochobre de 1934 los mineros asturianos llevantaronse contra’l gobiernu de la República sol lema “¡Xunir Hermanos Proletarios!”. Aquellos homes llucharon polos sos derechos y pola igualdá de clases. Pero’l Gobiernu mandó a Franco y les tropes marroquines acabar cola sublevación. ¿Va Ser capaz Saeta de faer que la paz sía posible o’l bañu de sangre ye inevitable?

El cómic narra los fechos acaecíos na Revolución d’Ochobre del 34, pero d’una forma bien distinta y novedosa. Cúntense fechos como la toma de los cuarteles de la Guardia Civil y d’Asaltu, la Batalla de la Mazaneda, tomar de la fábrica de Trubia, la conquista d’Uviéu, la llucha n’Uviéu o la represión per parte del Gobiernu Central al traviés del exércitu comandado por Franco, pero cola presencia de persones con superpoderes que, anque son los protagonistes, nun camuden los fechos históricos. El cómic convertir nun estupendu mediu por que los más nuevos, y los non tan nuevos, averar a esta parte de la hestoria d’Asturies.

Adrián Gutiérrez (Mieres, 1992) vivió una infancia feliz encegoláu pola mitoloxía de los superhéroes y col guxanucu del cómic nes sos venes impulsáu polos clásicos españoles de Bruguera. Dende bien neño decide que quier un futuru frente a una mesa, dibuxando mil histories al traviés del arte secuencial, y empieza a participar en numberoses publicaciones en papel dende los 14 años y más palantre pola rede. Realizó dellos trabayos pa pequeñes editoriales hasta que publicó el so primeres cómics en “Carmona en Viñetes”: El Cielu por Asaltu 1 y 2, dos cómics nos que l’estilu gráficu d’Adrián dio un saltu cualitativu. Na actualidá atópase somorguiáu n’otros proyectos, dalgunos pal mercáu norteamericanu nel que de seguru más puestu que tarde va tener un buecu para publicar como profesional.

Tamién te podria gustar