Portada Convocatories Acampada en Caliao en defensa del Parque Natural de Redes

Acampada en Caliao en defensa del Parque Natural de Redes

by asturnet

La Plataforma en Defensa del Parque Natural de Redes organiza una acampada solidaria pa los próximos díes 22, 23 y 24 de setiembre nel pueblu de Caliao. Los asistentes a la concentración van conocer de primera mano les demandes d’esti colectu enfotáu na protección de la reserva natural, al tiempu que van poder esfrutar d’escursiones pela zona, nes que van asistir a la berrea de los venaos asina como pasiar pel desfiladeru de Los Arrudos.

El vienres día 22 ta prevista la salida n’autobús dende l’edificiu de les conseyeríes de Llamaquique, n’Uvieu con destín a Caliao, onde se va desplicar a tolos participantes el motivu de l’acampada, al travies d’una proyección de diapositives. A lo llargo de los díes que dure la concentración, habrá escursiones pela zona nes que va poder asistise a la berrea de los venaos, asina como a diverses charres y alderiques organizaos por Itoiz, Fundación Rodríguez de la Fuente y la Plataforma de Redes.

Les nueches de l’acampada van tar amenizaes por tres velades musicales.

L’oxetivu d’esta acampada ye’l de reclamar un cambiu na política del agua n’Asturies y una nueva cultura del agua, refugando instalaciones como’l pretendíu embalse de Caliao.

Toles persones interesaes n’asistir a l’acampada pueden contactar colos organizadores al travies de los telefonos 659 602 531, 608 788 368 o 985 24 35 81.

Tamién te podria gustar