Portada Música AC Soul retoma’l directu n’Uviéu con discu frescu

AC Soul retoma’l directu n’Uviéu con discu frescu

by asturnet

Desapaecieron del panorama musical en 1998, namás un añu depués de grabar el so trabayu inagural y d’andar por un estimable númberu de caleyes escéniques y radiofóniques del país. Llueu de munchos quilómetros d’orquesta ‘pachanga’, clásicu destín de subsistencia musical al que tres de los componentes d’AC Soul hubieron d’acoyese temporalmente, regresen con sede de direutu y discu frescu.

Primer parada, Uviéu. La sala Tribeca -antes El Antiguo- pon les tables pa que los cinco músicos que firmen el neonatu “Danos sentido y pies para correr” -yos arruñen a sos respectivos instrumentos tolo que faiga falta a partir de les 21 hores del vienres 30 de xineru.

Sofitu nel marketing pa promocionar esi nuevu trabayu discográficu nun-yos pue faltar, si la llóxica nun falla y la editorial multinacional BMG Ariola caltién l’apoyu qu’acaba de compromete-y a la banda.

D’Asturies al mundu, nesta ocasión con una grabación de nueve temes fervida n’ochobre pasáu nos estudios corveranos de Paco Martínez y Sergio Rodríguez, con lletres que suelten entá ciertos arumes surrealistes propios d’aquellos inicios nos que la collaboración d’Adolfo Camilo Díaz col cantante y baxista del grupu, Xulio Antidio, producía canciones con sellu singular de la casa.

Tamién te podria gustar