Portada Lliteratura Abril trai música, teatru, danza o maxa y cultura tradicional asgaya

Abril trai música, teatru, danza o maxa y cultura tradicional asgaya

by redacción asturnews

De la mano del circuitu d’artes plástiques y visuales podrán visitase n’abril trés amueses nos conceyos d’Uviéu, Navia y Avilés y la cultura tradicional va tar presente nel marcu del circuitu d’artes escéniques, onde podrán vese n’abril espectáculos de teatru, música, danza o maxa en más d’una ventena de conceyos.

Abril va ser un mes lliterariu coles distintes propuestes d’Asturies, Cultura en Rede, el proyectu dela Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, realizáu en collaboración colos conceyos asturianu y xestionao pola Sociedá Pública de Xestión Turística y Cultural del Principáu d’Asturies, que tamién inclúi circuitos temáticos d’artes plástiques y visuales, cultura tradicional, música y artes escéniques por distintos conceyos del Principáu.

El circuitu de lliteratura cunta con una amplia programación esti mes nel que se celebra’l Día del Llibru. L’Arca de Mozart va llevar ¿A qué suenen los llibros? a Llanera, L.lena, Nava, Cangues d’Onís, Noreña y Colunga; Carlos Alba va tar col cuentacuentos Lo que me cuntó la Tida Carola n’El Franco, Grau y Tinéu y con Narrativa curtia del Sieglu XX español, en Valdés; les hermanes Sil y Gema Fernández con Animalías ya Incertidume n’Uviéu; Musa Cafeína, con Tierra Fada en Llanera y con Soi palabra, soi unu cantar, en Villaviciosa; y Puppys, en Corvera d’Asturies, Ribesella, Muros de Nalón y Uviéu. Va Haber amás un taller de iniciación a la creación d’una novela en Les Regueres, de narración y escritura creativo en Navia y sobro cómo faer un llibru infantil en Xixón, a lo que se suma un proyectu de dinamización llectora y creación lliteraria, Elles viaxen de Vialibri, a partir del 19 d’abril en Llaviana.

De la mano del circuitu d’artes plástiques y visuales podrán visitase n’abril trés amueses nos conceyos d’Uviéu, Navia y Avilés. Dende’l 6 d’abril puede vese Ecos de Ramón Isidoro y A bultu Cultura en Navia, na que se recrea’l desafíu de tar nel paisaxe y tar na pintura; y dende el 7 d’abril n’Uviéu, Fugate, un proyectu artísticu multidisciplinarde l’Asociación d’Artistes Independientes Los Purificados.  El 13 d’abril inaugurar n’Avilés la Triloxía poética ilustrada Al horru d’Ediciones Pata Negra, integrada por 60 poetes y otros tantos artistes plásticos na que s’homenaxa esti elementu mueble tan representativu d’Asturies.

La cultura tradicional va tar presente cola conferencia teatralizada Los reis asturianos de Laura Ilesia en Navia, afondando na mitoloxía asturiana o na vestimienta tradicional con Aladanza, educación y tradición en Llanes, Grau y Castrillón y nos preseos con Ente les cuerdes de Rubén Bada en Sotu’l Barcu. Tamién podrá esfrutase de cuentos basaos na tradición oral asturiana con Carlos Alba en Xixón, Navia y Carreño; de Cuentos, conseyes y marionetes de Elisabet Martín Teatru en Villaviciosa, L.lena y Nava; y de una Ruta primitiva per Asturies en Llanes y Navia, qu’axunta parte del vestuariu creáu por Maite Capín pa la película La Crucigrama de Jacob d’Ana L. Martín.

Va haber música cola Orquesta Céltica Asturiana en Ribesella y L.lena; con Dixebra en Grau; con Anabel Santiago en Llanes, Samartín del Rei Aurelio y Salas; con Rafa Lorenzo en Colunga; y con Jorge Cambareli Cuartet en Valdés.

Nel marcu del circuitu d’artes escéniques podrá vese n’abril espectáculo de teatru, danza o maxa en más d’una ventena de conceyos: Llibertá, llibertá, llibertá de Producciones Nun Tris y Black Friday de Piquero Producciones en Mieres; El Gran Braulio d’Adrián Conde en Tinéu; Curiáu coles palabres de Guayominí Producciones en Pravia; Cuentos pola igualdá de Elisabet Martín Teatru en Llaviana; Shoal de Dana Raz Dancie Projects y Abre el güeyu d’A66 Producciones n’Uviéu; Si pudiera… de Con Alevosía Teatru en Ribesella; Museum: la hestoria del arte pa neños y neñes d’Espectáculos Arlequina y La Líquida Teatru en L.lena; La hestoria de la pequeña tosquile abisal de Producciones Viesqueswood en Muros de Nalón; ¡Ai Carmela! de Carmela en Xixón, L.lena y Carreño; Azul y la revolución de el colores de Mar Coloráu Teatru en Tapia; Corín Tellado, l’espectáculu d’El Aurio Producciones en Cangas y El Franco; La gran sultana d’Economía por Ondes en Piloña; Marce y Dioni d’El Desván de los Deseos en Nava; Cuentos del atapecer de Tragaluz Títeres en Ribedeva; Nun llugar de la borrina de Ververemos en Cangues d’Onís; Pan de Teatru Plus en Villaviciosa y Xixón; Danza pa neños kinkis de Proyectu Piloto en Salas; Bojiganga de Teatru del Cuervu en Llanera; y Esculpe Caballero de ZigZag Dancia en Colunga.

Tamién te podria gustar