Portada Conceyos Ábrese’l plazu de solicitúes pa les subvenciones a proyectos innovadores en Xixón

Ábrese’l plazu de solicitúes pa les subvenciones a proyectos innovadores en Xixón

by redacción asturnews

El Conceyu de Xixón, al traviés d’IMPULSA, abrió’l plazu pa presentar solicitúes a les convocatories de subvenciones a proyectos innovadores, que cunta con un creitu presupuestariu de 1.028.000 euros.

La finalidá d’estos incentivos ye l’impulsu y sofitu a la realización d’actuaciones empobinaes a la promoción de proyectos que se lleven a cabu dientro del ámbitu territorial del conceyu de Xixón, pal desenvolvimientu d’actuaciones que dexen algamar progresivamente los oxetivos estratéxicos establecíos en materia de promoción económica ya innovación, y ser l’elementu facilitador que desenvuelva y atraiga talentu y contribuya a la dinamización de l’actividá económica local, como base de la crecedera prevista para Xixón, una crecedera intelixente, sostenible y saludable, según un efectu potenciador del bienestar social.

Les llínees d’incentivos qu’abren plazu para solicitúes son les siguientes:

  • Aceleración de Proyectos Latentes. Empobináu a persones físiques o xurídiques para impulsar el diseñu, validación y puesta en marcha d’idees empresariales d’especial conteníu innovador apurriendo sofitu tantu nel procesu de formación d’idees ya hipótesis, como nel de construcción d’un prototipu o versión inicial centráu nes sos funcionalidades básiques, tollo por aciu metodoloxíes innovadores, como elementu dinamizador de la economía local. Ayuda máxima: 6000 euros.
  • Plataformes de Cooperación Empresarial. Constitúin un incentivu enfocáu al desenvolvimientu de proyectos empresariales en collaboración que supongan el desenvolvimientu de productos/servicios innovadores con un altu impactu nel conceyu de Xixón, que sían d’especial interés para la modernización del texíu empresarial y supongan un efectu dinamizador na actividá económica del conceyu y nel afitamientu del ecositema local d’innovación, con especial atención a la participación d’empresarios/as individuales y micropymes. Ayuda Máxima: 43.520’00 euros

Tamién te podria gustar