Abren una nueva galería na Abadía de Westminster zarrada 700 años

Abren una nueva galería na Abadía de Westminster zarrada 700 años
04 xunu 08:53 2018 Imprimir

Una nueva galería nun espaciu zarráu mientres 700 años de l’Abadía de Westminster de Londres va abrir al públicu’l próximu 11 de xunu con una esposición de pieces úniques procedentes de la so ilesia.

La denominada Galería del Xubiléu de Diamantes de la Reina, nome que conmemora les celebraciones pol sesenta aniversariu de la coronación de la reina Isabel II en 2012, presentóse nos caberos díes de mayu énte los medios de comunicación, dos selmanes antes de l’apertura oficial.

L’espaciu tuvo zarráu a los visitantes dende’l momentu de la so incorporación a la estructura y allúgase nel triforio medieval qu’arrodia l’interior de la ilesia, sobre los arcos de les naves, 16 metros percima del suelu de l’abadía.

La habilitación de la nueva galería, que va ufiertar vistes privilexaes del Palaciu de Westminster, obligó a construyir una torre pa facilitar l’accesu al llugar, na alteración del armazón esterior más significativa dende 1745. Ente los oxetos que van tar na amuesa, según informaron el organizadores nuna nota de prensa, atópase la llicencia de matrimoniu del príncipe Guillermo, segundu na llínea de sucesión, y Catalina, que’l so enllaz celebrar en 2011.

Amás, podrán vese otres pieces úniques como’l Liber Regalis, manuscritu medieval inglés qu’aprove los detalles pa les ceremonies de la monarquía -coronaciones, bodes y funerales-, una efixe de la cabeza del rei Enrique VIII modelada a partir del so mázcaru mortuoria y el Retablu de Westminster, la más antigua representación d’altar que se caltien n’Inglaterra. La colección va abrir al públicu’l llunes 11 de xunu y l’ingresu va ser de pagu, nuna entrada que va incluyir l’accesu a la mesma abadía, ensin posibilidá de compra antemanada.

  Categories: