Portada Sociedá Abiertu’l plazu pa presentar candidatures a los Premios GAVA

Abiertu’l plazu pa presentar candidatures a los Premios GAVA

by redacción asturnews

El conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos, presentó na mañana del vienres al pie de Marga Llanu y Daniel González, presidenta y xerente respectivamente de ACICCA, l’asociación clúster de la Industria Cultural y Creativo d’Asturies, una nueva edición de los premios GAVA qu’abren darréu la presentación de candidatures.

Unos galardones qu’escuerren  fomentar el sector audiovisual dientro d’Asturies; amosar la capacidá de producción del sector a la mesma industria y a les instituciones públiques ya identificar el sector como una oportunidá para desenvolver empléu y economía na rexón.

La fin de selman abrióse’l plazu para presentar candidatures al traviés de la web www.acicca.com que va permanecer abiertu hasta’l día 9 d’abril. En total van partise 18 premios, ente cine, televisión, radio, videoxuegos y nuevos modelos audiovisuales como producciones realizaes con móviles o tabletas.

La gala d’entrega de premios celebrarase’l día 3 de mayu nel Teatru Campoamor. La entrada va ser llibre hasta completar aforu.

Tamién te podria gustar