Portada Educación Abiertu’l plazu de matrícula nos talleres de la Factoría Cultural

Abiertu’l plazu de matrícula nos talleres de la Factoría Cultural

by redacción asturnews

Esta selmana vieno acabante d’abrise’l plazu de matrícula en seis nuevos talleres de la Factoría Cultural pa mayores de 16 años. Van Tratar sobro pintura al oliu, dibuxu anatómicu, acuarela, serigrafía, cerámica y estampación, y teatru p’adultos.La Factoría Cultural abrió’l plazu de matriculación en seis nuevos cursos que se van desenvolver mientres los meses de mayu y xunu. Tratase d’actividaes que la so finalidá ye la promoción y el fomentu de la creación artística por aciu un métodu activu per parte de la ciudadanía. Profesionales de distintos campos del mundu del arte van compartir conocencies col alumnáu en xornaes intensives.

Los cursos, que tán dirixíos a persones mayores de 16 años, cunten con places llindaes y namái se van desenvolver si a la so fecha d’entamu cunten con una ocupación de siquier el 60 per cientu. Toos ellos van tener llugar nes instalaciones de la Factoría Cultural y les matrícules van realizar de manera guarda ene l mesmu centru, de llunes a vienres de 9 a 14:30 y de 17 a 20:30 hores.

El primer cursu n’arrincar va ser el tituláu “Teatru p’adultos”, que va empezar el llunes 13 de mayu. Impartíu por María Piquero, va cuntar con una duración de 25 hores y les sesiones van tener llugar los llunes y los miércoles de 10:30 a 12:30 hores. L’oxetivu d’esti taller ye faer que cada alumnu o alumna esplote al máximu les sos habilidaes de forma lúdica y didáctica. Al rematar el cursu va tener llugar xuna pequena amuesa abierta al públicu na que se van poner en práctica les conocencies adquiríes. van trabayase conteníos como la espresión oral y corporal por aciu dinámiques de grupu y xuegos d’activación sicomotora. El taller cunta con 12 places y un preciu de 55 euros.

Tamién el 13 de mayu van empezar les sesiones del cursu de “Cerámica y estampación”, impartíu por Pablo Hugo Raspiada y Fernanda Álvarez. Va Tener xuna duración de 24 hores que se van desenvolver n’horariu de 16:30 a 20:30 hores. van estudiase técniques de grabáu, estampación y cerámica, según la so aplicación práctica. El costu d’esti cursu, que tien un cupu máximu de 8 places, ye de 60 euros. L’alumnáu tendrá d’apurrir tol material necesario pal fayadizu desenvolvimientu de l’actividá, magar nun son necesaries conocencies previes.

El 14 de mayu van arrincar trés cursos más. El primeru d’ellos ye’l tituláu “Cursu d’acuarela aplicáu a la representación figurativa del paisaxe, bodegón y semeya”. Va Ser impartíu por Samuel Armes, va cuntar con una duración de 25 hores y con un horariu de 16:30 a 18:30 hores, los martes y miércoles. Nesti cursu van estudiase y van analizar los materiales necesarios pa la composición manual d’acuareles, el desenvolvimientu de métodos de trabayu, según nociones sobro dibuxu de bocetos y usu de el color nel amiestu, ente otros. El númberu de places previstu pa esti cursu ye de 12, y el so preciu ye de 55 euros, teniendo d’apurrir l’alumnáu’l so propiu material.

El martes 14 va ser tamién la fecha d’entamu de l’actividá denominada “Cursu de pintura al oliu p’avanzaos”, impartida por Diana Coanda. va desenvolvese los martes y xueves de 17 a 19:30 hores, va cuntar con un total de 25 hores lectives y un preciu de 55 euros. El númberu máximu de places ye de 12. Pa la realización d’esti taller va ser necesariu cuntar con conocencies previes en pintura. van trabayase múltiples aspeutos de la técnica del oliu, dende la área de el color o la espresión hasta la innovación por aciu l’astracción, el colax o l’arte Povera. Tou ello tratando de consiguir nel alumnáu’l desenvolvimientu d’una actitú sensible en relación colos productos estéticu-artísticos, según la busca del so propiu llinguaxe.

El postreru de los talleres n’arrincar el 14 de mayu va ser el tituláu “Cursu de dibuxu anatómicu”, impartíu por Samuel Armes. Va Cuntar con una duración de 25 hores lectives y va desenvolvese de 18:30 a 20:30 hores los martes y miércoles. El preciu de matrícula ye de 55 euros y el númberu de places ye de 12. va apurrir al alumnáu formación teórica básica y xeneral de la representación del cuerpu humanu al traviés del clarescuru monocromático y l’usu del carboncillo. va partir de llámines pa pasar a representar un craniu real y concluyir col trabayu a partir d’un modelu real.

A lo último, l’actividá denominada “Cursu de serigrafía” va arrincar el 4 de xunu y va cuntar con 12 hores lectives. Va Tar impartida por Fernanda Álvarez y va desenvolvese en trés xornaes, los díes 4, 5 y 6 de xunu, de 9:30 a 13:30 hores. El preciu d’esta actividá, que nun riquir conocencies previes, ye de 30 euros. Nesti taller estudiaránse los fundamentos de la serigrafía directa, les emulsiones fotosensibles y los procedimientos manual y fotoquímicu de la estampación.

La matrícula nestos cursos tien de realizase na Factoría Cultural, de 9 a 14:30 y de 17 a 20:30 hores, de llunes a vienres.

Tamién te podria gustar