Portada Conceyos Abiertu per Navidá nel 11×12 en Xixón

Abiertu per Navidá nel 11×12 en Xixón

by redacción asturnews

El periodu d’inscripción pal serviciu 11×12 pa los neños y neles en Navidá nel conceyu Xixón va abrir el día 10 y remata el 19 d’avientu, pudiendo formalizase directamente nos colexos públicos onde s’empresta esti serviciu, Alfonso Camín, Asturies, Begoña, Clarín, El Llanu, García Lorca, Gaspar Melchor de Xovellanos, Montevil, Nicanor Piñole, La Escuelona, Rei Pelayo, Ríu Piles y Montiana n’horariu de 15:30 a 18:30 hores.

Los díes nos que se van celebrar los campamentos son los siguientes:

  •  23, 24, 26, 27, 28 y 31 de diciembrede 2019.
  •  2, 3 y 7 de xineru de 2020.

Los campamentos ufierten atención temprana con almuerzu dende les 7:30 hores, comida y el serviciu de catering de merienda p’aquelles families qu’asina lo demanden, abonándose la mesma nos mesmos colexos y siendo el preciu de 1,70 euro/día l’almuerzu, 4,20 euro/día’l comedor y 1,45 euro/día la merienda.

El preciu del campamentu per selmanes (de cuatro díes) ye de 24,40 euros por aciu domiciliación bancaria, pero para les families que precisen los servicios en díes sueltos el preciu esde 6,10 euros/día y la forma de pagu’l llogru d’un ticket nos caxeros ciudadanos, con descuentos para los as hermano/as. Les families beneficiaries de la beca de comedor escolar mientres el presente curso nun tán suxetes al abonu del preciu públicu.

La temática pa EDUCACIÓN INFANTIL ye CUENTOS NAVIDIEGOS

L’oxetivu de les actividaes a desenvolver averar a los as menores a la tradición cultural, los personaxes, l’acercamientu a otres cultura y la música nestes feches navidiegues.

La temática pa EDUCACIÓN PRIMARIA ye: NAVIDÁ URBANA

Nes actividaes va trabayase transversalmente la Navidá y la cultura urbana. van dar a conocer l’arte y les dances urbanes y la cultura y les tradiciones de distintos llugares, fomentando asina la normalización de la diversidá cultural qu’ufierta la sociedá anguaño.

PROGRAMACIÓN NAVIDÁ 2019-2020

Tamién te podria gustar