Portada Lliteratura Abiertu’l plazu pa la venti edición del concursu de cuentos curtios d’El Garrapiellu

Abiertu’l plazu pa la venti edición del concursu de cuentos curtios d’El Garrapiellu

by asturnet

El Garrapiellu tien abierta la convocatoria de la que ye la venti edición del so concursu de cuentos curtios. Un concursu nel que los cuentos han de tar redactaos dafechu en Llingua Asturiana, respetando les normes ortográfiques de l’Academia de la LLingua Asturiana, ensin pasar les 12 fueyes de llargor.

El concursu ta empobináu a escritores mayores de 16 años, la temática ye llibre y el plazu d’entrega tará abiertu hasta’l 13 d’ochobre de 2011, teniendo d’unviase a: TERTULIA CULTURAL EL GARRAPIELLU, apartáu de correos 8133 – 33280 Xixón, nun sobre onde s’escribirá “XX Concursu de Cuentos Curtios EL GARRAPIELLU”. Dientro del mesmu dirá l’orixinal del cuentu col títulu y TRÉS copies, baxo plica, amás d’otru sobre cola plica’l autor y el títulu del cuentu escritu per fora, que contendrá los sos datos y un teléfonu de contactu.

El fallu’l concursu sedrá’l día 25 d’ochobre de 2011. El Garrapiellu nomará un xuráu debidamente cualificáu pa fallar estos premios y les sos decisiones nun serán retrucaes. La entrega de los premios comunicaráse personalmente.

A xuiciu de la Tertulia Cultural El Garrapiellu, el ganador de la presente edición formará parte del xuráu del próximu concursu. Los trabayos premiaos son propiedá d’El Garrapiellu que los espublizará nel IV volumen de Cuentos Curtios. En dengún casu se tornarán los orixinales a los autores de les obres non premiaes, pero éstos podrán, pela so parte, facer usu de les copies nun presentaes.

Tamién te podria gustar