Portada Cine Abiertu’l plazu del concursu “Nun nos cuentes películas. Failes”

Abiertu’l plazu del concursu “Nun nos cuentes películas. Failes”

by asturnet

El Conseyu de la Mocedá del Principáu d´Asturies, el Festival Internacional de Cine de Xixón y la Ciudá Tecnolóxica Valnalón, col patrocinio de Telecable, entamen otra edición del concursu de mozos y moces productores cinematográfiques ´Nun mos cuentes películes, ¡¡failes!!´.

El proyeutu pretende fomentar la capacidá d´iniciativa, la creatividá, el trabayu n´equipu y l´espiritu emprendedor ente la mocedá asturiana. Siguiendo les directrices de la Unión Europea escoyóse´l cine como representante d´una industria creativa na que los y les xóvenes puen facer la transición de participar como consumidores a tresformase en profesionales del sector.

La modalidá escoyida ye´l documental. Los y les participantes deberán presentar proyeutos baxo´l prisma de la realidá de los xóvenes y el so entornu. Los proyeutos ganadores tendrán como premiu la realización d´un documental. La edá pa participar ye de 16 a 26 años El plazu de presentación de los proyeutos acaba´l 31 de mayu de 2008. Fiches d’inscripción, bases y otres pistes na web del Conseyu de la Mocedá del Principáu.

Bases completes del concursu

Tamién te podria gustar