Portada Cine Abiertu’l plazu de preseleición pal 2u Festival de Cine Gai y Lésbicu d’Asturies

Abiertu’l plazu de preseleición pal 2u Festival de Cine Gai y Lésbicu d’Asturies

by asturnet

Redacción.

El Festivalcineastur convoca’l Segundu Festival Internacional de Cine Gai y Lesbicu d’Asturies, que va celebrase en Xixón del 9 al 11 d’agostu del 2007, nel Salón d’Actos del Centru de Cultura Antigu Institutu Xovellanos y que ta empobináu a promocionar n’Asturies el cine de temática homosexual, gai, lesbica o transexual de tol mundiu. Pa ello, el Festival CinegailesAST aceuta tou tipu de copies y trabayos cinematográficos con esta temática y ensin nengún tipu de condiciones previes.

El Festival va premiar trabayos en tres modalidaes: Meyor Llargu, Meyor Curtiu, Meyor Documental, asina como Meyor Actor, Meyor Actriz, escoyíos pol públicu asistente a les sesiones oficiales competitives, con una cuantía económica por modalidá. El palmares y los ganadores van recibir tamien homenaxes posteriores y tributos en sales cinematográfiques y promociones en prensa. El Festival va conceder tamien un Premiu d’Honor.

Van poder participar trabayos preseleicionaos pol Festival CinegailesAST en
cualesquier formatu, preferiblemente en DVD, y con cualesquier duración
o añu de realización, amestando una ficha d’inscripción con información
teunico-artística detallada de la obra. Les obres han mandase enantes del 28 de xunu. Pa más información festivalcineastur@wanadoo.es

Tamién te podria gustar