Abiertes les inscripciones pa los cursos d’informática básica y usu del móvil pa mayores n’Avilés

Abiertes les inscripciones pa los cursos d’informática básica y usu del móvil pa mayores n’Avilés
23 mayu 09:16 2019 Imprimir

Esta selmana quedaron abiertes les inscripciones pa los cursos d’informática básica y usu del teléfonu móvil pa mayores n’Avilés, dientro del proyectu Conecta Nuevu. El plazu remata’l llunes 27 de mayu, nesti proyectu comuñal y didáctico nel que mozos enseñen a persones mayores.

Un añu más les conceyalíes d’Educación y Mocedá ponen en marcha’l proyectu Conecta Nuevu. De calter educativu y social, ye un proyectu d’ámbitu estatal nel que mozos voluntarios y voluntaries de 15 a 20 años enseñen informática básica y usu del teléfonu móvil a persones mayores que, por distintes razones, tienen mayor dificultá d’accesu a les nueves tecnoloxíes.

Anguaño van ser 12 mozos los y les que van impartir los cursos, que van tener un total de 16 hores, de les cualos 14 van ser d’informática básica y 2 d’usu del teléfonu móvil. Les feches de realización van ser del 27 de mayu al 20 de xunu, los llunes y miércoles, y martes y xueves nel Centru de Empleo Europa, y los martes y xueves nos colexos Enrique Alonso y La Carriona. Toos ellos van ser n’horariu de 17 a 19 hores.

Les solicitúes d’inscripción pueden realizase hasta’l llunes 27 de mayu n’horariu de 10 a 14 hores al traviés de dos víes: presencialmente na Oficina d’Información Xuvenil (OIJ) asitiada nel Edificiu Fueru, o al traviés del teléfonu 985 56 18 82.

El proyectu Conecta Mozu vien celebrándose dende l’añu 2007 y tien como oxetivos:

  • Promover la participación de la mocedá como axente promotor de la sociedá de la información y de la inclusión social.
  • Reforzar la relación ente adolescentes y adultos nuna redolada educativo y comuñal.
  • Promover el trabayu en rede ente la comunidá educativa y les asociaciones locales.
  • Amenorgar la fienda dixital ente la población con menos recursos y con más dificultaes d’accesu a la sociedá de la información.
  Categories: