Portada Cine Abiertes les inscripciones pa la 58 edición del FICX

Abiertes les inscripciones pa la 58 edición del FICX

by redacción asturnews

El FICX (Festival Internacional de Cine de Xixón) vieno acabante abrir les inscripciones pa la 58 edición con novedaes nes sos competiciones oficiales, como la Selección Oficial del Festival que va allugase en 2020 con una triple competición internacional de llargumetraxes.

Retueyos (n’asturianu, biltos, retueyos) ye un nuevu apartáu a concursu dientro del FICX, que va recoyer una selección de films empobinaos por cineastes que s’atopen entá dando los primeros pasos nel so filmografía: Primeres, segundes o terceres películes a concursu n’una sección que va sirvir para reforzar el componente d’apueste pol cine nuevu que caracteriza al FICX dende va años.

Albar (términu asturianu que fai referencia a una madera de gran resistencia y calidá) va ser la sección a concursu del 58 FICX que va recoyer una selección de films empobinaos por cineastes con una trayectoria consagrada y un sólidu percorríu por festivales internacionales a los sos llombos.

Ta previsto que se celebre del 20 al 28 de payares de forma presencial siempres que se cumplan les condiciones sanitaries pa ello y siguiendo escrupulosamente los protocolos de seguridá vixentes. Les inscripciones para participar na 58ª edición del Festival Internacional de Cine de Xixón tán abiertes dende’l día 8 de xunetu.

Tamién te podria gustar