Portada Escéniques A la vienta les entraes pal reestrenu de la opereta “L’As” nel Palacio Valdés

A la vienta les entraes pal reestrenu de la opereta “L’As” nel Palacio Valdés

by redacción asturnews

El Teatru Palacio Valdés va vistise de gala pa una cita bien especial, el reestreno, cien años dempués, de la opereta “L’As”, cola que s’inauguró l’edificiu va un sieglu. Va ser en doble función, el martes 22 y el miércoles 23 d’avientu, a les 19.00 hores. Les entraes atopar a la vienta, con precios de 12, 18 y 22 euros.

Esta producción de “L’As” ye un encargu de la conceyalía de Cultura d’Avilés, realizáu n’esclusiva pola Fundación Ópera d’Uviéu, cola participación fundamental de los profesionales avilesinos, dende’l director xeneral de la Ópera, Celestino Varela, al director musical de la obra, Rubén Díez, y el so adaptador y director d’escena, Raúl Vázquez.

Vázquez reestructura a dos actos “L’As. Vodevil en trés actos”, a partir del llibretu de Hennequin y De Gorsse, na versión castellana de José Juan Cadenes y Emilio Sánchez Pastor, con música de Rafael Caleya. Una comedia d’enriedu con situaciones inverosímiles, que trescurre nun luxosu hotel d’una pequena ciudá.

Tratase d’una representación de gran complexidá técnica, recuperada con minuciosidá y mimu, y cola brillantez n’escena de les y los músicos de la Ópera d’Uviéu. Un esfuerzu nel que la Fundación Municipal de Cultura cuntó col sofitu d’instituciones y empreses como la Fundación EDP, l’Autoridá Portuaria d’Avilés, FCC y Glencore.

Por cuenta de les midíes de seguridá frente a la pandemia del COVID-19, l’aforu del Teatru Palacio Valdés amenorgar a alredor de la metá de la so capacidá. Dientro del teatru, l’usu del mázcaru va ser obligatoriu. Coles mesmes, el públicu va disponer de dispensadores de xel hidroalcohólico, y diseñáronse circuitos de circulación seguros pel interior de la cortil.

La conceyalía de Cultura ta esquizando les posibilidaes por que estes representaciones puedan ser esfrutaes por aciu la so retresmisión en streaming. Mentantu, les entraes pueden adquirise al traviés de les canales habituales, nesti casu, les taquilles de la Casa de Cultura y la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

Tamién te podria gustar