A Fundación del Navia amaña’l IX Curso de Lingua e Cultura pra outobre

A Fundación del Navia amaña’l IX Curso de Lingua e Cultura pra outobre
21 xunetu 09:35 2017 Imprimir

A Fundación parque histórico del Navia, en colaboración coa Conseyeiría d’Educación y Cultura del Principao d’Asturias, el Academia de la Llingua Asturiana y el Conceyo de Grandas de Salime, amaña pras tardes dos martes y xoves entre el 17 d’outubre y el 30 de novembre, a novena edición del Curso de Lingua e Cultura del Navia-Eo.

A sede del curso ha ser a Casa da Cultura del Conceyo de Grandas de Salime. Este curso forma parte del Plan d’Actuacióis del Oficina Cultural y Llingüística del Parque Histórico del Navia en materia de normalización social del Gallego-Asturiano prá anualidá de 2017, baxo a tutela da Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización del Principao d’Asturias.

Neste curso -de 42 horas de duración xebradas en 14 sesióis- que sigue ás anteriores edicióis amañadas nos Conceyos del Franco, Tapia, Navia, Grandas de Salime, y Bual, han a tratarse diferentes materias desarrolladas por espertos da zona, como a normalización social del gallego-asturiano, a gramática del gallego-asturiano; a sociollingüística y a lliteratura del gallego-asturiano; as esperencias docentes col gallego-asturiano; os paisaxes postindustriales; el arquitectura popular y, pr’acabar, a música tradicional nel Navia-Eo.

Xa ta aberto el prazo de matrícula hasta el prósimo 30 de setembre. Pra ello é preciso entregar cuberto na sede da Fundación Parque Histórico del Navia el formulario d’inscripción que pode descargarse, xunta col resto da información, na web d’esta entidá www.parquehistorico.org, además de presentar el xustificante bancario del pago da matrícula (30 €) en concepto de “matrícula curso lingua”. Este curso ta reconocido pola Conseyeiría d’Educación y Cultura del Principao d’Asturias con cuatro créditos de Formación Permanente del Profesorao pra os docentes en activo que s’apunten a él y lo superen.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...