Portada Patrimoniu 980.000 euros d’inversión pal Camín de Santiago asturianu

980.000 euros d’inversión pal Camín de Santiago asturianu

by asturnet

La Comisión Mista d’Inversiones, integrada polos Ministerios de Cultura y Fomentu, aprobó, con cargu al 1% Cultural estatal, un proyectu de meyora integral del Camín de Santiago costeru d’Asturies presentáu pola Conseyería de Cultura y Turismu. Esti proyectu, que tien un presupuestu de 980.976,26 euros, va ser financiáu al 50% pola mesma Conseyería y pol 1% Cultural del Ministeriu de Fomentu.

L’oxetivu ye consiguir qu’esta ruta costera asítiese nes mesmes condiciones calidable y seguridá que presenten na actualidá’l Camín Primitivu y el del Salvador, tres años d’intervenciones nos mesmos per parte del Gobiernu asturianu, con una inversión superior a los 1,2 millones d’euros.

El proyectu agora aprobáu estrema la ruta costera en trece grandes trayectos, pa los que se plantegen actuaciones de meyora del firme, acondicionamientu d’espacios de la rodiada (creando pequeñes árees de descansu), refuerzu de la señalización y, en dellos casos, pequeñes variantes que garanticen un meyor pasu.

Nos próximos meses, va suscribise un conveniu de collaboración ente’l Ministeriu de Fomentu y la Conseyería de Cultura pa concretar el financiamientu y los plazos d’execución d’un proyectu que se va llevar a cabu a lo llargo de 2011.

Tamién te podria gustar