Portada Sociedá 8500 asturianos ya dieron la cara pola oficialidá

8500 asturianos ya dieron la cara pola oficialidá

by asturnet

Depués de que los principales deportistes asturianos sofitaran nestes Fiestes pasaes la campaña entamada pol Conceyu Abiertu pola Oficialidá (CAO)pa recoyer apoyos pa la oficialidá del asturianu en forma de semeyes algamábense esta selmana cásique les 8.500, mentantu continúa’l trabayu de recopilación na direición doilacaraarrobagmail.com.

El Conceyu Abiertu pola Oficialidá presentó’l 3 de xunu una campaña novedosa col oxetivu de llograr el reconocimientu de la oficialidá de la llingua asturiana na próxima reforma del Estatutu d’Autonomía. La campaña Yo doi la cara pola OFICIALIDÁ consiste na recoyida masiva y esposición de semeyes individuales de persones con un mesmu cartel que lleva’l testu que da nome a la campaña. Pa eso ta yá colgada na rede la páxina www.doilacara.net, onde se pue atopar la información sobre la campaña, enllaces pa descargar y imprimir la fueya del cartel, tanto n’asturianu como en gallego-asturianu, y un corréu electrónicu al que mandar les semeyes: doilacaraarrobagmail.com.

“Doi la cara pola oficialidá” Ye una campaña diseñada pa llevar a tola ciudadanía asturiana la iniciativa de la defensa del nuesu patrimoniu llingüísticu: una propuesta abierta a la participación de toos y toes que dexa que cualquier ciudadanu o ciudadana pueda ser protagonista activu de la reivindicación de los derechos llingüísticos n’Asturies. Y los asturianos tan dando la cara pola oficialidá y espardiendo la campaña ente les persones del so entornu, familiares, vecinos, compañeros de trabayu, asociaciones de tou tipu, etc.

Páxina onde se puen ver les 8500 persones que dan la cara

Tamién te podria gustar